Skocz do zawartości

marek70

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marek70

  • Urodziny 21.11.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A jednak odezwała się pozostałość po zalaniu. Przerwy dostał przewód czarno-niebieski do modułu komfortu (na jego rozgałęzieniu na 2 przewody w wiązce progowej ). Na szczęście nie trzeba było wymieniać modułu. Pozdrawiam.
  2. Witam szanowne grono i pozdrawiam serdecznie, Już 11 lat mam swojego paska i nie mam zamiaru się z nim rozstawać. Z dotychczasowymi problemami jakoś sobie radziłem. Kilka lat temu miałem problem z modułem komfortu (z wiązką przy progu) ale przedłużyłem przewody, dałem moduł komfortu obok bezpieczników (dla bezpieczeństwa pod kątem wilgoci) i cały czas był spokój. Ale ostatnio mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić - nie działa sterowanie szyb kierowcy i pasażera (tylne drzwi na korbki - niezniszczalne) a do tego nie gaśnie oświetlenie wnętrza kabiny po uruchomieniu silnika (gaśnie po kilkudziesięciu sekundach a powinno zgasnąć po uruchomieniu silnika). Opuszczanie i podnoszenie szyb działa po przekręceniu i przytrzymaniu kluczykiem zamka drzwi (zamknij - zamykanie szyb, otwórz - opuszczanie szyb). VCDS-em nie mogę się połączyć z modułem komfortu (adres 46). Moduł komfortu - 1JO 959 799 R. Na pinach, które idą do panelu sterującego - brak napięcia czyli 0V (sądzę, że powinno być około 5 V bo przyciski zwierają do masy). Na magistrali CAN przy module komfortu (gniazdo 23 pinowe) pin6 i pin 9 to CAN_H i CAN_L. Na pinie 6 mam 12 V a na pinie 9 mam 0V. Sądzę, że to nie są prawidłowe napięcia na magistrali. Pomiary wykonane z odpiętymi modułami (komfortu i sterownika szyby po stronie kierowcy). Czy uszkodzenia szukać w drzwiach pasażera czy w jeszcze innym miejscu? Oczywiście przewody przy lewym progu ponownie sprawdzone i są ok i jest sucho. Proszę o sugestie.
  3. Jak wymienię czujnik na oryginał ELTH i dalej będą problemy to podjadę na komputer. Teraz to faktycznie rozmowa o kraterach na marsie. Dziękuję i pozdrawiam.
  4. Ale mnie pocieszasz. Ale silnik pracuje równo, cicho (jak na diesla) 1l oleju na 10tys km(ale czytałem, ze mieści się w normie zresztą diesle vw biorą nawet nowe) ma przyzwoite przyspieszenie, 190 osiągam i silnik do d....? Jakoś w to nie uwierzę. Pozdrówka.
  5. Dzięki. Jest tego sporo. Ale w moim przypadku pytałem o górną granicę temperaturową żarzenia świec (to kliknięcie przekaźnika to odłączenie napięcia na świece. Jak jest temperatura niska czyli ujemna to przekręcając kluczyk (świeci się sprężynka) zwalniają obroty wentylatora nadmuchu lub lekko przygasa oświetlenie z powodu żarzenia świec (duże obciążenie do akumulatora) wtedy pali bez zająkniecia ( jak zagrzeje świece słychać kliknięcie przekaźnika(rozłączy zasilanie na świece). Jak mam to kliknięcie ( od -skrajnych temperatur do +5 stopni) to silnik odpala bez problemu. Natomiast problemy mam od + 5 do + 15 wtedy nie mam kliknięcia (świece żarowe nie są podgrzewane) I czy "załączyć świece czy nie" od tego jest ten czujnik o którym pisałem.On ma 2 zadania : załączenie świec i wskaźnik temperatury na desce. Pod koniec tygodnia mam dostać oryginał z ELTH i wtedy podzielę sie informacją.
  6. Jednak zaobserwowałem, że silnik odpala poprawnie bez swiec żarowych dopiero przy ok +20. Przy +10 dłużej kręci. Przy jednym z czujników jakie zastosowałem zawsze odpalał poprawnie (bez długiego kręcenia) jednak wskazywał za niską temperaturę. To znaczy, że mogę mieć coś jeszcze uwalone jak długo kręci przy +10 bez świec żarowych?
  7. Witam serecznie. To mój pierwszy post na forum. Mam pytanie odnośnie czujnika 078919501B (niebieski 4 piny firmy ELTH). Świece żarowe nie chciały mi grzać w temp powyżej 5 stopni (nie było słychać specyficznego kliknięcia przekaźnika) i wiązało sie to z dłuższym ręceniem rozrusznika (ok 5-7sekund). W temp powżej 15stopni znacznie szybciej odpalał. Wymieniłem go na taki sam symbol ale firmy TOPRAN i problem z odpalaniem zniknął ale za to źle wskazywał temperaturę na desce. Wymieniłem na firmę EPS i także były problemy. Muszę zakupić oryginał. Ale moje pytanie brzmi - od jakiej temperatury (otoczenia-cieczy chłodzącej) nie muszą być załączane swiece żarowe. Od +5, +10, +15,+20, +25 ? Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności