Skocz do zawartości

ppawian

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ppawian

  • Urodziny 15.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Cześć wszystkim. Odgrzewam kotleta ... czy komuś udało się ogarnąć temat?
  2. Bimbasz wiem co to M6 i oznaczenie twardości. Chodziło mi o to że śruba o twardości 10,9 i gwincie M6 to troszkę za mało. ... a co do montażu klapy jak to kolega grabotg podpowiedział najlepiej jest chyba rozwiercić te otwory i użyć śruby z nakrętką. Wtedy jak pęknie nie będzie problemu z wymianą.
  3. Cześć Mam to samo pytanie do ciebie bo błąd ten sam, silnik ten sam tylko bez DSG? Czy masz jakieś rozwiązanie?
  4. Hmmmm.... no co do infolinii możesz mieć dużo racji bo najpierw musiałem długo się natłumaczyć co to jest rSAP i o co mi tak naprawdę chodzi. Dopiero za drugim lub trzecim razem trafiłem na osobę która co nieco widziała o co chodzi, ale po konsultacji z jakimś "mega specem" dostałem odp. jak napisałem. ... no a co do twoich screenów no to jak pokazujesz że proces jest to zostaje kwestia konfiguracji. U mnie nie działało i pierwsze rozwiązanie to była ta apka i zadziałało. Druda sprawa to sam rSAP to nie wszystko. Pozdro
  5. Witam Nie znalazłem odpowiedzi na forum to wznawiam temat bo coś tam już było. Mam moduł 3C8.......C i z tego co doczytałem "starego" białego FIS'a. PO podłączeniu telefonu na FIS brakuje ikon zamiast których jest kwadrat. Podobno wiąże się to właśnie ze starym FIS - początek 2009. Czy da się to poprawić, np. czy aktualizacja wsadu pamięci licznika pomorze i czy ktoś to robił? Pozdro.
  6. Cześć Mam moduł 5N0........A i 3C8......C - sprawdzane na obydwóch i nie działało, apki pomogły. Android 4.1.2 - oficjalnie nie wspiera rSAP - to info od samsunga a nie odemnie. Pozdro
  7. Dokładnie Nie czytałem całego forum ale przetestowałem chyba wszystki opcje z SGSII. Android 4.0.3 nie wspiera rSAP (poprzednie wersje tak) 4.0.4 - wspiera rSAP i wszystko dział w zestawie premium. Jeżeli ktoś zaktualizuje SGSII do androida 4.1.2 to znowu będzie kicha bo ta wersja też nie wspiera rSAP. Rozwiązaniem jest android-rsap.com dostępne w google play (jest wersja trial działająca 10 min więc można przetestować) Uwaga - Czytać instrukcje na android-rsap.com bo SGSII wymaga trochę inne instalacji. Jeżeli ta apka nie pomoże to problem może jeszcze tkwić w formacie książki telefonicznej ale ten problem rozwiązuje ta apka https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android_rsap.irmc&hl=pl Pozdro
  8. Witam Wszystkich. Ja trochę z innej beczki a mianowicie chodzi o piny do wtyczek a konkretnie o pin 000979150E do wtyczki ABS. Montując ostatnio oświetlenie na nogi w w pasku używałem pinu 000979025EA do wtyczki B w module elektroniki. Na mój chłopski rozum są to takie same piny różniące się tylko przekrojem przewodu. ASO kasuje nas za taki przewód z dwoma pinami po 26 zł a na allegro pin kosztuję 1 zł. Zaciskarka wyniesie nas 50 zł lub trochę więcej. W związku z tym czy ktoś słyszał o jakimś katalogu takich pinów bo ETKA dużo nie mówi a zapłacić 2 zł za 2 piny a 26 zł to różnica.
  9. Mam oryginalną klapę w B6. Numery są takie jak napisał sebos tylko na końcu jest jeszcze TMW. Rada dla montujących elektryczne zamykanie klapy. Do połączenia zawiasu z dźwignią używajcie oryginalnych śrub bo one są klasy 10,9. Jak na tak obciążane połączenie, M6 to trochę mało - mnie właśnie pękła śruba i naprawa chyba skończy się na demontażu klapy.
  10. U mnie trochę inaczej. Podpunk 4. zrobiłem jak napisane poza bitami. Byte 9 zmieniony ale nie mam możliwości zmienić bitu. ... ale wszystko działa poprawnie. Moduł komfortu z końcówką AR
  11. Witam wszystkich Ja mam standardowy problem z klimą (B5 FL 1.9 TDI 2002r)czyli przetarty osuszacz. Pytanie mam takie - czy jestem w stanie to sam naprawić tzn: ? 1. układ jest na pewno nieszczelny. Czy mogę wymontować osuszacz i zamontować nowy. Chodzi mi tu konkretnie czy mogę otworzyć układ bo nie wiem jakie jest ciśnienie. Czy po odkręceniu przewodów po prostu czynnik wyleci do końca czy mam spodziewać się czegoś innego. (Na podstawie ostatniego napełniania zakładam że jest czynnika mniej niż połowa) 2. Druga sprawa to przewody (ten cieńszy koło osuszacza, nie pamiętam w tej chwili numeru ale nie ważne). Problem to nieszczelność przewodu na połączeniu aluminium/guma. Pytanie jest czy mogę wyciąć łączenie i np zamontować gumowy przewód na aluminiowy na opaskę zaciskową (przewód jest długi i wymiana kłopotliwa dlatego kombinuję z innym rozwiązaniem). Nie wiem czy takie połączenia na opaskę wytrzyma ciśnienie w układzie. 3. Po tych naprawach udałbym się spokojnie na napełnienie układu i tu kolejne pytanie czy mogę jechać samochodem bez czynnika w układzie. Z góry dzięki wszystkim za pomoc
  12. tak ja mam takie foteliki w kombiaku - to poprostu trzeba zamówić przy kupnie Widziałem jeszcze w passatach: - blokowanie kluczykiem otwierania tylnej klapy - kluczyk jest w drzwiach przy przyciskach do otwieranie - zamykana na kluczyk tylna kanapa - kluczyk jest przy jednej z dzwigni do rozkładania kanapy - przycisk do antynapadu - montowany jest w słupku przy kierowcy Powiem wam że jak przejrzałem dalej formu to lampka W8 mie ostro zaskoczyła. Widziałem to w Audi i bardzo fajny efekt to daje - musze to mieć. nie wiecie czy da sie ją zamienić z normalną lampką, czy bedzie działać czy trzeba jakieś przeróbki robić? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności