pawelt102
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pawelt102
- Urodziny 01.08.1990
Informacje osobiste
-
Imię
paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gorzów Wlkp
Samochód
-
Silnik
B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
-
Rok produkcji
1993
-
pasek o numerach fabrycznych sie ścina i nadal stuka;/ w poniedzialek robie 3 podejscie do mechanika ale tym razem innego:manga
-
mam ciężki problem:dupablada od miesiaca walczę z paskiem klinowym od alternatora i pompy wody. właśnie czeka mnie wymiana na 5 pasek;/ z tym problemem walczyło 5 mechaników i za każdym razem to samo, pasek do śmieci. Była wymiana koła od pompy wody, koło od alternatora i napędowe jest w dobrym stanie, fabryczny pasek to 923 mm i 3 razy sie naciął z tej samej strony, a jak zalożylem pasek 913 mm to sie szybko zużył przez mocny naciąg:dolamam Teraz tylko pada podejrzenie na alternator, bo może być lekko po skosie i pasek ściąga do środka:dolamam Może ktoś miał podobny problem?? licze na waszą pomoc:manga
-
no i na drugi dzień alternator przestał stukać;/ narazie jest dobrze ale mam nowy problem;/ napisze w nowym temacie, licze na waszą pomoc:dolamam
-
dziękować w jutro wpadam do mechanika i jak coś bedę wiedzieć to napisz ;D
-
mam problem;( nagle zaczęło stukać w alternatorze. Paski są całe a silnik spokojnie chodzi wiec tylko jedno. Co może być przyczyną stukania w alternatorze i ile może kosztować wymiana?? Help
-
Może jakiś zlot vw??