Skocz do zawartości

pawelt102

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawelt102

  • Urodziny 01.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wlkp

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. pasek o numerach fabrycznych sie ścina i nadal stuka;/ w poniedzialek robie 3 podejscie do mechanika ale tym razem innego:manga
  2. mam ciężki problem:dupablada od miesiaca walczę z paskiem klinowym od alternatora i pompy wody. właśnie czeka mnie wymiana na 5 pasek;/ z tym problemem walczyło 5 mechaników i za każdym razem to samo, pasek do śmieci. Była wymiana koła od pompy wody, koło od alternatora i napędowe jest w dobrym stanie, fabryczny pasek to 923 mm i 3 razy sie naciął z tej samej strony, a jak zalożylem pasek 913 mm to sie szybko zużył przez mocny naciąg:dolamam Teraz tylko pada podejrzenie na alternator, bo może być lekko po skosie i pasek ściąga do środka:dolamam Może ktoś miał podobny problem?? licze na waszą pomoc:manga
  3. no i na drugi dzień alternator przestał stukać;/ narazie jest dobrze ale mam nowy problem;/ napisze w nowym temacie, licze na waszą pomoc:dolamam
  4. dziękować w jutro wpadam do mechanika i jak coś bedę wiedzieć to napisz ;D
  5. mam problem;( nagle zaczęło stukać w alternatorze. Paski są całe a silnik spokojnie chodzi wiec tylko jedno. Co może być przyczyną stukania w alternatorze i ile może kosztować wymiana?? Help
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności