Skocz do zawartości

Martin26-M1

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Martin26-M1

  • Urodziny 26.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opoczno

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. Wymiana klocków ham.tył Passat B6 ,nie ma czujnika z tył Poluzować koła ,podnieś auto i zdjąć koła Podpiąć Vaga i dalej kanał 53 ,temat 04 nastawy i tam wpisać adaptacje 007 poluzowanie zacisków,odkręcić śruby ,wyjąć stare klocki ,używając klucza do cofania tłoczków ,cofnąć je na tyle aby klocki nowe weszły,poskręcać wszystko z powrotem. Na końec Vagiem kanał 53 ,temat 04 wpisać adaptacje 006-zaciskanie tłoczków. Po tym wszystkim kanał 53 ,temat 04 ,adaptacja 010 test zacisków ,powinny się otworzyć i zamknąć trzy razy I to wszystko.
  2. Pierwsze co trzeba zrobić to ustalić co puka,czy przegub,czy przekładnia a moze jakaś poduszka.A potem można usterkę usunąć w dobrym warsztacie mechanicznym,lub samemu jeżeli mamy odpowiedni sprzęt i zaplecze. W moim przypadku we wtorek chyba podjadę do serwisu aby zlokalizować usterkę.Jeżeli okaże się że to przekładnia to na allegro nowa przekładnia od 1000 się już kupi ,bo w serwisie krzykneli 40000.I razem z kumplem wymienimy. Jeżeli ktoś będzie potrzebował instrukcji wymiany maglownicy mogę później wstawić opis.Pozdrawiam
  3. Kochane i drogie ludziska ,Passat to porządna maszyna .Wiadomo każda zmiana konstrukcyjna i elektroniczna wiąże się z niedociągnięciami,tak samo np:jak zmiana systemu na kompie na nowy(xp>vista).My Polacy z reguły jesteśmy ludem narzekającym,a przecież nikt do niczego nas nie zmusza,a tym bardziej do zakupu takiego auta.Jeździlem w swoim życiu różnymi używanymi markami aut (fiat,alfa,toyota,audi,vw) i w każdym z nich była jakaś usterka,wada.Więc luz za nim kupisz poczytaj różne forum dotyczące opini danego auta ,a potem Twój wybór.I tak dosłownie przestanicie pitolić i biadolić tylko skupcie się na konkretach.Usunąc usterkę z pomocą użytkowninków lyb serwis i śmigać dalej ciesząć się zyciem.
  4. Witam. Mam podobny problem ze stukaniem z przodu auta VW Passat 2.0 TDI,140 kmk,przebieg 190 tys. Stawiałem na przegub,ale jednak chyba się myliłem,po wjechaniu na kanał stukot dochodzi jakby z maglownicy(przekładni),przy skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo nawet na postoju słychać metaliczny stukot. Więc proszę o radę zanim zabiore się za zakup i wymianę przekładni,czy wyżej opisana wymiana oleju może coś pomóc. Dzięki za szybką odpowiedź.
  5. Witam. Mam podobny problem ze stukaniem z przodu auta VW Passat 2.0 TDI,140 kmk,przebieg 190 tys. Stawiałem na przegub,ale jednak chyba się myliłem,po wjechaniu na kanał stukot dochodzi jakby z maglownicy(przekładni),przy skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo nawet na postoju słychać metaliczny stukot. Więc proszę o radę zanim zabiore się za zakup i wymianę przekładni,czy wyżej opisana wymiana oleju może coś pomóc. Dzięki za szybką odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności