-
Liczba zawartości
718 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mnichu
- Urodziny 28.04.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Wojtas
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
zupełnie złym miejscu
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1973
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mnichu obserwuje zawartość → Silnik 2.0 TDI BGW gwałtownie zgasł., Humor i rozrywka - bez przeklinania, diesel vs benzyna i oraz 5 innych
-
President Harry III plus Sirio ML145 - w rodzinie latają już 3 takie zestawy. Każdy zadowolony :ok
-
W passacie 2.4 bara pompujesz ? Ile to koni ma ? Bo to co w podpisie to chyba z innego turbo jest ? Ja raz przelecialem Czechy za A6 C7 313km z prędkościami 180-240km/h (od 180 km/h widac ze brakowało jej mocy) ale na dwupasmowkach ciagle sie balem ze mi ktos z prawego wyjedzie ^^ Nigdy wiecej Taka jazda zdecydowanie męczy. Poza tematem... w obecnym aucie mam 2.35b ale docelowe 2.5-2.6b.
-
U siebie mam 1.9b i sie zastanawialem czy 2b by dala rade czy to juz mordęga dla niej
-
A no może... może Ale.... teraz co drugi passat jest grubo pomodzony to i po trasach zapitalają Moje marzenie :zauroczony Od dawna próbuję się z taką "złapać"... lub z 550d ale jakoś nie mogę trafić EDIT: przy okazji... Ile dmuchacie na swoich GTB17 ?
-
Ostatnio jednego rodzyna wyprzedzałem przy 220km/h ^^ I tak myśle.... jak komuś nie szkoda tak żyłować passeratiego ;/ A tak to..... Polecam GTB17 bo warto Z dołu jak seria.... wydajność aż do odcinki A przy tym zero dymu za autem
-
Seria moze miec problemy. Po chipie bedzie latac. A jedyna słuszna skrzynia to DQS. Poszukaj na YT jest moj film z avb+dqs+chip.
-
TDI 1.9 AVF -rozrząd-napinacz hydrauliczny czy mechaniczny?
mnichu odpowiedział vodzu413 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeśli nie hałasują to ich nie ruszaj. Chyba ze chcesz... to raczej negatywnych skutków ubocznych nie powinno byc. -
TDI 1.9 AVF -rozrząd-napinacz hydrauliczny czy mechaniczny?
mnichu odpowiedział vodzu413 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
masz hydrauliczny na 99% -
[B5][Instrukcja] Wymiana skrzyni z 5 na 6 biegową sprzęgło 240mm
mnichu odpowiedział rafal102 → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Ja miałem caly zestaw z BRD. Dwumas.. tarcza.. docisk. 205ps 467nm i latalo bez problemu przez dlugi czas. Teraz nie wiem ile ma koni bo program wlecial slabszy ale sprzeglo sluzy chyba 4 czy juz 5 rok Luzipower.... co tym razem nie wytrzymalo? Łapa czy wysprzeglik? Czy po prostu sprzeglo sie rozsypalo ? -
nie masz wiertarki ? a tak serio... jedz do VW i odkręcą Ci to za piwo. Jesli będą mieć klucze Jest chyba jak dobrze kojarze około 80 wzorów (nie na bank... info zasłyszane).
-
przy okazji napisz proszę jakie to robi czasy
-
Jak chcesz więcej koni to AWX. Jak nie planujesz żadnego chipa/modyfikacji to zostań przy AVB. Ewentualnie hybryda ze swojej turbospręzarki
-
wymiana sprzęgła + weryfikacja stanu dwumasy
mnichu odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wariant 3 to synchonizatory skrzyni biegow . -
Sagon mnie wyprzedził Ale jak już policzyłem to napiszę Skrzynia ARX (np Audi C4 2.5 TDI) Główne 3,875 6-ka 0,5609 2 tys obr >> 110 km/h 2,5 tys obr >> 137 km/h 3 tys obr >> 164 km/h 3,5 tys obr >> 192 km/h 4 tys obr>> 219 km/h 4,5 tys obr >> 247 km/h opony 205/55 R16