Skocz do zawartości

ManiekPST

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ManiekPST

  • Urodziny 23.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piastów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem z webasto. Gdy dojdzie do ok 55 stopni zaczyna kopcić na bialo, kończy pracę i się studzi. Wymienione pompki i czujnik temperatury. Ktoś coś pomoże?
  2. Witam. Zmieniłem fotele na skora-alkantara i zauważyłem ze siedzisko jest bardzo ustawione w poziomie...czy da się cos z tym zrobić? Ewentualnie jakiś patent na podniesienie przedniej części siedziska?
  3. ManiekPST

    Błędy 02071 i 01520

    Witam. Odgrzewanie kotleta I rozwiazaliscie ten problem? Mam takie same bledy i co więcej nie mogę nawet ustawic xenonow ...
  4. Witam. Istnieje możliwość regulacji soczewki prawo-lewo w bixenonie skretnym valeo? Regenerowalem odblysniki i jedna lampa świeci w zła stronę
  5. ManiekPST

    centralny zamek

    Nagle oba zaczęłyby nawalac? jeden nutę był w ogóle używany i też siadł a baterie wymieniałem z tydzień temu bo myślałem ze może padły. Wolałbym przedluzyc antenę niż zmieniac piloty
  6. ManiekPST

    centralny zamek

    Podpowie mi ktoś którędy jest przeprowadzona antena od centralnego zamka w b5 fl comfortline. Szukałem w słupkach ale nigdzie nie ma tej anteny:/ a mam strasznie słaby zasięg pilotów:/
  7. ManiekPST

    Ciekawostki licznikowe

    Witam. Czy ktoś z okolic Wwy mógłby mi pomóc w ustawieniu podswietlania samych wskazników po uruchomieniu silnika? Byłbym wdzięczny:) numer licznika: 3B0 920 827 AX producent: VDO
  8. to jednak nie byla wina turbiny i zapieczonych kierownic. wczoraj wyczyscilem turbine i nic nie pomoglo. problemem okazal sie zaworek n75. po jego wymianie wróciły hamulce i wszystkie problemy zostały rozwiązane:) a na vagu wychodzil wadliwy przeplywomierz... teraz to passat nie jezdzi...on zapier... teraz tylko sprzegło wymienic, bo sie ślizga, i cieszyć sie furą dzięki wszystkim za porady:)
  9. problem rozwiązany...kierownice turbiny były zapieczone
  10. poleci mi ktoś dobrego elektoromechanika z Warszawy lub okolic?
  11. z chęcią bym zrobił ale nie mam czym;/ napisze inaczej...silnikiem zaczyna szarpac jak VAG robi testy egr
  12. hamulce tak działają niezależnie od pogody. wody w servie nie ma...juz nawet wyjąłem tą gumkę z odpływu przegrody podszybia. turbina jest sprawna - dzisiaj była sprawdzana zmienna geometria i dobrze chodzi, zaworek n75 był wymieniany. wtryskiwacze- wtyczki robiłem jakiś miesiąc temu, wiązki sprawdzałem a wtryskiwacze są dobre... czarna magia;/
  13. niestety nadal nie wiem co jest grane;/ turbina przeladowuje do 2900bar...w ukladzie dolotowym robi się dziwnie duże ciśnienie...ma ktoś jakiś pomysł co może być grane? zostałem skierowany do warsztatu Diagtronik z Janek...znacie może?
  14. sprawdziłem wężyki podciśnieniowe i w wężyku od EGR nie ma w ogóle podciśnienia;/ trzeba będzie podjechać do maistra i podłączyć pod komputer. kierownice turbiny elegancko chodzą w pełny zakresie ruchu... po odłączeniu przepływki nie było tego dławienia, tylko kręcił się max do 3000-3300 rpm
  15. właśnie idę do garażu sprawdzić vacum, wężyki podciśnieniowe, węże turba i intercoolera ---------- Dodano o 12:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:37 ---------- teraz po przegazowaniu to mi zgasł i miałem problemy z odpaleniem;/ ten spadek mocy nie ma nic wspólnego z hamulcami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności