Skocz do zawartości

jarcio5

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarcio5

  • Urodziny 03.07.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. to jest myśl ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:34 ---------- spadam Panowie, dzięki za sugestie. Zapytam u mechanika,zobaczymy co mi powie
  2. nie uwierzysz - zrobiłem to kluczem oczkowym i czujnikiem;( To było prawe koło i kręciłem w złą stronę tzn waliłem kluczem przeciwnie do wskazówek zagara, ale założony był od drugiej strony. Zaślepiło mnie jak debila
  3. tylko że to pociąga za sobą demontaż całego zawieszenia, hamulców-kupa roboty a znając życie znów coś ukręcę
  4. spawanie nie wchodzi w grę- tam nie ma miejsca bo tarcza jest bardzo blisko. Może rozwiercać? Ale jak rozwiercę i przegwintuję zwrotnicę na więcej / jest m12/ to nie przełożę sruby przez zacisk. Czy się mylę? A są gwinty "ciut" większe niż M12? Może zacisk też rozwiercać? Ale chciałbym bez demontażu. ps zawsze jest wyjście- kupno używki zwrotnicy
  5. i narobiłem. Jak w temacie, zerwałem z przodu przy dolnym mocowaniu/naturalnie w zwrotnicy/ Czy ktoś naprawiał ? Jak ?
  6. jarcio5

    Serwo - demontaż

    w/g mojej wiedzy :patrz nr części ignorując ostatnią literkę (jest dla nas nie istotna i dotyczy lat i aut zastosowania)
  7. jarcio5

    ile pali wasz AVF

    po bielsku 8 litrów. Trasa w nocy predkość 110-130 z BB na mazury 5,4 litra.
  8. jarcio5

    Serwo - demontaż

    Panowie , a jak sprawdzić szczelność w/w połączeń. Nia mam vacuometra, a jesli chodzi o badanie - ogladanie to jest OK.
  9. jarcio5

    Serwo - demontaż

    Postanowiłem kupić używkę na allegro, trafiłem z audi a4 .cały symbol sie zgadzał tylko litera na końcu była inna. Przeczytałem na forum,że ta literka nic nie zmienia i rzeczywiście. Róznica była tylko w wygladzie gumy-osłony króćca. Wymieniłem i problem z zamarzaniem minął. Wymiana prosta- asystowałem mechanikowi- czas z odpowietrzeniem układu ok 1,5 godziny. ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:48 ---------- Kupiłem z symbolem 8E0 612 105 P za 100 zł. Oryginalnie miałem z końcówką J. wytargałem z tej aukcji http://allegro.pl/item844625892_a4_06r_servo_serwo_kompletne_8e0_612_105_p.html Teraz borykam się z słabymi hamulcami -stary temat- jakby wspomagało zbyt słabo- kilka razy stukniesz pedał hampla i twardnieje zmniejszając skuteczność hamowania prawie do zera. Po chwili powolutku serwo zaczyna pomagać i hamujemy. Myslę,że albo mam nieszczelność w wężykach ( narazie nie znalazłem nic takiego) albo mam słabą pompe vacum. Narzazie jeźdżę - wczoraj przegląd śpiewająco przeszedłem więc nie jest tak źle A Bałem się,że nie pohamuje
  10. jarcio5

    Serwo - demontaż

    dzięki, postaram się Twoim sposobem. Narazie jest na plusie i problem minął. Ja wężykiem nie pociągnąłem nic-był tylko brudny z jakby błota a kombinowałem dobrą godzinę.
  11. jarcio5

    Serwo - demontaż

    Kato, proszę pomóż- mam to samo. Wężykiem nie mogę więcej a dalej zamarza .Na wyposażeniu dodatkowym mam teraz suszarkę do włosów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności