george07
-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O george07
- Urodziny 05.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
dg
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Problem z mocą po wymianie wałka i rozrządu AVF - prośba o analizę
george07 odpowiedział george07 → na temat → Diagnostyka - VAG
sprężarka znaczy turbina? -
Witam. Po wymianie wałka rozrządu i rozrządu auto ma okropnego muła do ok 2000 obr. Wzrosło spalanie, a i potrafi zgasnąć przy ruszaniu jakby nie miał siły. Przedtem ciągnął ładnie od 1000 obr. Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_mylY8.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_wK2Yh4.html Statyczny: Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_21yLHo5.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_4BqVU5C.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_38rF6.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_28mv2.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5qS15.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6Y04k.html Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_C9y7G0m.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_z8D6Glh.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_G5vKMk.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_dGPgYs.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_53GHN5.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_zIf2z.html Z góry dzięki.
-
Problem z mocą po wymianie wałka i rozrządu AVF - prośba o analizę
george07 odpowiedział george07 → na temat → Diagnostyka - VAG
Może ktoś pomóc? Dodatkowo zauważyłem że średnie spalanie wzrosło o dwa litry . Proszę o jakąkolwiek wskazówkę. -
Witam. Po wymianie wałka rozrządu i rozrządu auto ma okropnego muła do ok 2000 obr. Wzrosło spalanie, a i potrafi zgasnąć przy ruszaniu jakby nie miał siły. Przedtem ciągnął ładnie od 1000 obr. Passat b5 fl 2003 AVF Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_mylY8.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_wK2Yh4.html Statyczny: Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_21yLHo5.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_4BqVU5C.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_38rF6.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_28mv2.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_5qS15.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_6Y04k.html Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_C9y7G0m.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_z8D6Glh.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_G5vKMk.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_dGPgYs.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_53GHN5.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_zIf2z.html Z góry dzięki.
-
george07 obserwuje zawartość → Problem z obrotomierzem i z czymś jeszcze., Smród, dym, stopiony kabel. Co zwarło??, Od czego kostka - wpięta robi zwarcie i oraz 7 innych
-
Witam. Po problemach z elektryką dziś zadymiło i pod prawym słupkiem przednim, przy podnóżku pasażera znalazłem przewód lekko przyjarany. Ktoś może powiedzieć za co odpowiedzialna jest ta wtyczka (lewa górna czarno fioletowa) ( gdzie może być zwarcie)?? Jak prawdopodobne jest że uszkodzenia są poważne??? Czy mógł paść komp albo moduł komf.??? Jak sobie z tym ewentualnie poradzić. Problemy z el. były wcześniej opisane w poprzednim moim poście.
-
Od czego kostka - wpięta robi zwarcie
george07 odpowiedział george07 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzisiaj stopiło mi bezpiecznik nr 38. Przy tym padł ten od tylnej prawej lampy. Przed stopieniem cały czas chodziła tylna wycieraczka ( nie dało się wyłączyć). Teraz nie mam spryskiwaczy przedniej szyby ( przy próbie uruchomienia odzywa się coś w tylnej klapie), wyskakuje mi co jakiś czas błąd abs, na zakręcie odcięło na chwilę cały licznik. Proszę o pomoc bo szukam ale ciężko mi znaleźć sensowne rozwiązanie. -
Od czego kostka - wpięta robi zwarcie
george07 odpowiedział george07 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Moduł sprawdzony w pierwszej kolejności. Suchutki, zero wilgoci. Poodpinałem od niego wszystkie wtyczki a bezpieczniki dalej paliło. Jak mówię, dopiero po odpięciu wtyczki( dolna środkowa szara) przestało palić, ale za to ciągle pokazuje otwarte drzwi kierowcy, a co za tym idzie i tak musiałem wyjąc bezpiecznik bo ciągle świeciło się oświetlenie drzwi ( mniemam że mógł paść mikrostyk, tylko dziwny zbieg okoliczności). -
Witam. Robiło mi zwarcie i paliło bezpieczniki odpowiedzialne za centralny, szyby i oświetlenie wnętrza. Po odpięciu wtyczki szarej ( dolny rząd, środkowa) nie ma zwarcia. Dodatkowo nie działa czujnik otwarcia drzwi kierowcy ( pokazuje non stop otwarte i czasem załącza się czujnik płynu spryskiwaczy i cały czas świeci komunikat). Nie działa również otwieranie z pilota ( zamykanie ok) oraz otwieranie i zamykanie wszystkich zamków zamkiem kierowcy ( otwiera i zamyka tylko te drzwi). W związku z tym pytanie moje od czego jest ta wtyczka ??
-
uszczelnienie polegało na skręceniu rury wkrętami bo zaczepy były już wyrobione i nie trzymało. A czy jakiekolwiek nieszczelności nie wyszłyby w logach???
-
Błędu G81 nie było. Temperatura na zimnym zbliżona do pozostałych. Zastanawia mnie tylko czy te 77 stopni paliwa w dniu logowania gdy na zewnątrz było poniżej 20 to nie za wysoka wartość.
-
spalanie po mieście samym na nie długich odcinkach nawet 12 litrów przy klimie włączonej. Przy spokojnej po mieście bez klimy 7,5 l.Trasa ( droga krajowa przez kilka niewielkich miast), długości 120 km spalanie ok 6,5 l/ 100 km przy normalnej jeździe, bez szaleństw, nie przeciążony . Wydaje mi się że zaczął więcej palić po wizycie u mechanika. Dym przy lekkim bucie już lekko widoczny. Zero błędów, brak wpadania w awaryjny. Szykowałem się do boxa ale nie wiem czy w takim wypadku jest sens.
-
Nikt nie pomoże??
-
Witam. Proszę o analizę logów avf z 2003 roku. Problemem jest dość wysokie spalanie zwłaszcza w mieście, dymienie na czarno i gryzący zapach spalin. Jestem po wymianie filrów, czujnika temp G62 i uszczelnieniu rury przy IC. Dzięki i pozdrawiam. DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_185879.html Grupa 011, 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_185880.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185881.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185878.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_185874.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_185877.html STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185876.html Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_185875.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_185873.html
-
Problem - Wysokie spalanie b4 2.0 ADY logi.
george07 odpowiedział george07 → na temat → Analizy logów
Sondę rozumiem miernikiem tak?? A skład mieszanki jak mogę sprawdzić????? -
Problem - Wysokie spalanie b4 2.0 ADY logi.
george07 odpowiedział george07 → na temat → Analizy logów
Rozumiem że coś nie tak zrobiłem. Czy temat na tyle błahy że odpowiedzi nie wymaga???