Skocz do zawartości

arturro-fuks

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturro-fuks

  • Urodziny 20.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Posiadam interface vag 002 z e-service i poszukuję oprogramowania odpowiedniego, żeby poprawnie działało... Wiem, że chyba ross tech ale mam sam kabel a potrzebuję sterowników i programu. Będę wdzięczny za jakiś link
  2. Witam. Trochę odświeżę temat. Otóż wszyscy piszecie żeby zrobić logi. A czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak? Biorę komputer siadam do autka jadę na 3 biegu... ale w vagu grupa 11 i co mam obserwować, jak zapisać te logi żeby tu wrzucić? Nigdy nie robiłem logów ani jakichkolwiek testów dynamicznych więc gdyby ktoś był tak mi9ły i podpowiedział...
  3. witam. Wszędzie czytam o montażu dużego podłokietnika oryginalnego do 3B i 3BG a ja mam 3BG wersja basic i zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania u mnie podłokietnika uchylnego z 3B? czy ktoś może się bawił w takie coś?
  4. oznaczenia zależą od roku prod. tzn. b5: tdi srebrne 90 i czerwone 110 di czerwone 115 b5 fl (3BG) di czerwone wychodziły 101 i 131 koni były jakieś zależności w latach prod. ale ja mam 101 i mam di czerwone sugerujcie się wyglądem silnika i oznaczeniem na wlepie. Temat odgrzebany ale może komuś się przyda
  5. Jeżeli pompa jest padnięta to silnik mógłby się przegrzewać. Termostat wymieniony i to plus. Ja bym obstawiał na zapowietrzony układ! To wygląda tak jak u mnie: Ja dziś uporałem się z problemem ogrzewania. U mnie sprawa wyglądała tak, że temperatura rosła równo do 90 i stała tak non stop. W środku oczywiście lodówa... Wymieniłem płyn - poprzedni właściciel zalał jakiś słaby! Ja nalałem g12 i wymieniłem termostat. Nie grzało nadal więc odpiąłem rurki od nagrzewnicy (obie ciepłe - nie gorące) Wlałem do nagrzewnicy płyn prestone super flush i zostawiłem na noc. Następnego dnia dokładnie przepłukałem nagrzewnicę wodą, nalałem g12 wypłukując wodę założyłem rurki i grzałem silnik. tą rurkę z lewej założyłem tak, żeby można było odpowietrzyć układ. Mi pomogło w szczególności odpowietrzenie dokładne układu. Sam układ nie odpowietrzył się na tyle dokładnie. Dodam że mam passata b5fl 1.9 101 KM 2001rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności