Skocz do zawartości

miernik77

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miernik77

  • Urodziny 06.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wodzisław Śląski

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Z przykrością wystawiam na sprzedaż mój ulubiony pojazd Passat B4 1.9TDI, którego jestem właścicielem od 2011r. Niestety, ale oddałem samochód do malowania i zbyt wiele do niego trzeba dołożyć, aby jeździł bezpiecznie. Rama jest znacząco skorodowana, aby zachować bezpieczeństwo jazdy stąd ta tragiczna decyzja. Samochód raczej nadaje się na części. Pojazd jest jeszcze na kołach i można nim bezpiecznie się przemieszczać (nawet na koniec świata dojedzie). Przegląd do 27 kwietnia i potem wystawiam na złom. OC zapłacone na rok w tym tygodniu. Przebieg 411 tyś km. Samochód był użytkowany i eksploatowany z umiarem, na najlepszych częściach. Przez ostatnie 3 lata garażowany. Olej w silniku elf 10W40 wymieniony 1 tyś km temu, wszystkie nowe filtry. Olej w skrzyni biegów , nowy TRX, skrzynia chodzi bdb. Sprzęgło chyba Sachsa, swoje przejechało tzn. jakieś 100 tyś., chodzi dobrze. Hamulce Tarcze i klocki Ate lub Textar ok 15 tyś km. Pompa paliwa robiona ok 20 tyś temu w serwisie BOSCH, wtryski końcówki Bosch z 50 tyś temu. Ostatnio zrobiony rozrusznik i alternator tzn. ok 10-20 tyś temu. Wymieniona maglownica z 10 tyś km. Turbiny nigdy nie robiłem, a przejechałem nim ok 200 tyś km. Samochód zapalał za 1 razem przy ostatnich mrozach tj -15 stopni. Silnik miał sprawdzane kiedyś sprężanie w cylindrach, co ciekawe wyglądało jak z fabryki po lekkim dodarciu. Lekki wyciek oleju na takim małym kolektorze, mechanik stwierdził że nie czas na takie sprawy Spalanie średnio 5.8 litra/100km. Do baku wchodziła na maksa 98 litrów, zasięg 1800km. Jeżeli chodzi o nadwozie, zawsze kupowałem części oryginalne jak się coś sypało, wykręcałem ze złomu. Liczyłem, że kiedyś stanie na żółtych tablicach. Środek zawsze był zadbany, w oryginale. Dużo zostało mi takich części. Nie ukrywam, że koła oryginał VW 14 aluminiowe felgi zostawiam dla siebie. Aktualnie pojazd skręcony przez lakiernika, wycięty prawy próg i prawe tylne nadkole. Teoretycznie da się jechać, sprawdzić silnik. Szyba z przodu pęknięta, miała być wymieniona. Nowa naklejka nie została użyta i 3 tablica rejestracyjna odebrana z urzędu w tym tygodniu. Plany miały być inne. Zabudowany na stałe hak, użytkowany do przyczepki lekkiej. Samochód był wprowadzony w 2011 roku do firmy jednoosobowej działalności gospodarczej tj. do geodezji. Przy sprzedaży wystawie fakturę VAT. Samochód dla osoby, która szuka dobrych części, podzespołów, sprawdzonej jednostki napędowej itd. do innego pojazdu. Potem może oddać na złom resztę i dostanie z 500zł. Całą historię pojazdu mam w notatniku co było robione od początku zakupu. Serdecznie zapraszam do oględzin i kupna pojazdu, dla którego włożyłem dużo serca, czasu i funduszy. Liczę, że kupi go ktoś z zamiłowania do B4. Niebawem włożę nowe zdjęcia jak wygląda aktualnie jak odbiorę go od lakiernika. To co załączam to sporadyczne fotografie z ostatniego archiwum. Możliwość sprawdzenia pojazdu w CEPIK WVWZZZ3AZRE094276 SWD1VS5 1 rejestracja 26.01.1994
  2. Ciekawe ma Pan oznaczenie skrzyni biegow, bo nie ma jej w tabeli przedstawionej na stronie 1 tego postu. Wg wspomnianego zestawienia skrzyni biegow powinien Pan posiadac skrzynie 6 biegowa o oznaczeniach: produkcja 2000-2002: ELN, ELP, FCP, FRK, FTS produkcja 2002-2005: ELP, FRK, FTS, GVS, HCN. Skrzynia EYF jest 5 biegowa i nie pasuje do sprzegla z 6 biegowej. Ja kupilem wczoraj swoja skrzynie biegow o oznaczeniu GFL w Bielsku w cenie 900zl. Przy kupnie zwracalem uwage na to, aby poprzednie sprzeglo pasowalo do nowej oraz sprawdzalem kolor oleju (full syntetic powinien byc zoltawy, nie czarny). Prosze szukac na portalach typu allegro, na pewno Pan cos znajdzie. Pozdrawiam
  3. Witam serdecznie To moja pierwsza wypowiedź na forum, nie bez przyczyny... Mam problem związany z zakupem skrzyni biegów. Posiadam od dwóch tygodni VW Passat B5 FL 1.9TDI 101KM 2004r. silnik AVB, skrzynia biegów GFL, 111tyś km oryginalny przebieg (sprawdzany w serwisie VW). Samochód zakupiłem z uszkodzoną skrzynią biegów (wypadał czwarty bieg), prawdopodobnie uszkodzona tuleja przesuwna, tryba i synchronizator. Postanowiłem dokonać zakupu używanej skrzyni. Mechanik powiedział mi, że mam znaleźć skrzynię dokładnie o tym samym symbolu. Problem powstaje w momencie, gdy pytam o tę skrzynię GFL a prawie wszyscy odpowiadają, że każda skrzynia pasuje z tych passatów o tej pojemności np. EEN itd i nie musi być GFL. Przez przypadek dowiedziałem się, że GFL ma jakiś czujnik połączony z komputerem i dlatego tylko taka powinna być użyta w moim samochodzie. Proszę o poradę co mam zrobić, znaleźć skrzynie GFL czy mogę zastosować skrzynie z innymi symbolami. Jeżeli inne, to proszę o poradę jakie? Serdecznie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności