Skocz do zawartości

marcin120975

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin120975

  • Urodziny 12.09.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legionowo

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. U mnie padło po 160 tyś. Mogłem to zrobić troszkę taniej, profilaktycznie przy wymianie oleju i filtra, a tak olej po 3 tyś był wymieniony ponownie. I tak dobrze się skończyło bo nie doszło do zatarcia silnika. Pamiętajcie, że po komunikacie o braku ciśnienia nie ma co kombinować tylko laweta i warsztat!!!! No i jeszcze jedna sprawa, komunikat pokazuje się dopiero po osiągnięciu pewnych obrotów, więc jak wyłączymy zapłon i ponownie uruchomimy silnik to komunikatu od razu nie wywali, można mieć złudną nadzieję, że się samo naprawiło:) i po dłuższej nawet delikatnej, na niskich obrotach jeździe mieć do regeneracji turbo albo szukać nowego silnika.
  2. Silnik naprawiony! Okazało się że poszła szpilka tak jak zgadywał kolega marwel, na szczęście z silnikiem nic sie nie stało może dlatego że stałem na światłach jak zgasł. Mechanik zamontował szpilkę starszego typu jakąś grubszą jak dobrze pamiętam to 10-tkę i mówi ze wszystko będzie OK. I oby tak było bo wymienił mi rozrząd, przy okazji tarcze i klocki z przodu bo były tragiczne no i na koniec dwumase bo już od dawna się odzywała, do tego dodam że w lipcu muszę kupić ubezpieczenie. Sumując wygodna jazda passatem uszczupli moje konto o jakieś 7 tysięcy PLNów no i na co szykować się dalej? może pompowtrysk a może pompa oleju? Jeszcze trochę to ten samochód będzie droższy od nowego B7, ręce opadają. Pozdrawiam użytkowników forum i bezawaryjnej jazdy życze.
  3. Przy rozrządzie wymieniłem też pompę wody i na pewno 52 000 km temu bo to ja zaraz po kupnie to robiłem. Wczoraj mechanik otworzył silnik i bardzo się zdziwił bo nie widać uszkodzeń!!!!!! dzisiaj będzie go składał i odpalał, oczywiście dam znać co dalej. Dzięki za zainteresowanie
  4. Witam panowie po 52 000 km rozrząd odmówił posłuszeństwa no i w silniku zrobiła się sieczka. Nie wiem jak mocno silnik oberwał bo będzie dopiero rozbierany. Wymieniałem rozrząd w Poznaniu w ASO, w lipcu 2009 wiec nie minęły jeszcze 3 lata i przejechałem tylko 52 000 km. Oczywiście dzwoniłem do Poznania ale powiedzieli mi że gwarancja na rozrząd to tylko 2 lata i zaoferowali mi zniżkę na części 20% i robociznę 15%. Co o tym sądzicie, bo wydaje mi się że rozrząd powinien posłużyć trochę dłużej? Może ktoś wie co zrobić żeby ASO poczuło się trochę bardziej do odpowiedzialności.
  5. Czy wszystkie B6 mają kontrolkę poziomu płynu spryskiwacza, bo w moim nigdy się nic nie pojawiło a w zbiorniku parę razy susza była.
  6. Witam, mam MFD2 DVD i też nie dałem rady wypalić płyty samemu i zleciłem to fachowcowi od navi, trochę to mu zajęło i jak skończył to powiedział że płytka działa ale udało mu się cofnąć datę tylko o trzydzieści parę dni i po tym czasie cała navi zostanie zablokowana i nic się z nią nie da zrobić. Czy to jest możliwe, czy tylko ktoś próbuje zarobić trochę kasy. Dodam że navi była dołożona do auta przez poprzedniego właściciela i w bazie VW nie widnieje jako kradziona.
  7. Witam wszystkich Odświeżę temat. Właśnie jestem po wymianie amorków z tyłu, oryginalnie miałem te super za prawie 3000zł ale wymieniłem na zwykłe wzmocnione. Niestety zostały jeszcze do wymiany sprężyny bo na tych oryginalnych tył bardzo nisko siedzi nawet na pusto, nie wiem jak to będzie jak zapakuję moje kombi na urlop. No i tu pytanie: jakie sprężyny muszę kupić żeby tył samochodu wrócił na swoje miejsce? Szukałem trochę na allegro ale nic nie znalazłem.
  8. Panowie, jak dostać się do głośnika w przednich prawych drzwiach? Czy trzeba rozebrać całe drzwi czy jest jakiś inny sposób. Pozdrawiam.
  9. Dzięki za ekspresową odpowiedź, ale jakoś mało to pocieszające że w DSG jeszcze więcej kasy trzeba szykować. Na allegro znalazłem taki komplet http://moto.allegro.pl/item921612560_sprzeglo_kolo_dwumasowe_skoda_passat_2_0tdi.html Czy zawiera wszystko co będę potrzebować czy jeszcze coś?
  10. Witam wszystkich. Panowie wracam do tematu tego wątka czyli koła dwumasowego. Posiadam paska z takim samym silnikiem BKP i skrzynią manualną sześciobiegową. Niestety i ja chyba muszę wysupłać grubą kasę i wymienić dwumase. Objawy jakie zauważyłem to drgania na luzie (czasami), stuki sprzęgła na zimnym (po wciśnięciu sprzęgła ustają) no i dziwny dźwięk przy zmianie biegów (jakby takie krótkie szuranie po wciśnięciu sprzęgła lub odpuszczeniu gazu po ostrym przyśpieszaniu:zeco, dźwięk wydobywa się tylko pod obciążeniem, na luzie nie występuje więc to chyba nie turbina). Teraz pytania zasadnicze do znawców tematu:****: 1. Czy po opisanych objawach dobrze zdiagnozowałem wymianę dwumasy, a może to coś innego:dupablada? 2. Co jeszcze powinno się wymienić przy wymianie dwumasy? Dzięki za zainteresowanie, pozdrawiam.
  11. Witam wszystkich Ja trochę z innej beczki. Niestety i ja muszę kupić nowe wycieraczki bo niestety Janosiki w nocy zajumali. Niestety nie potrafił ściągnąć wycieraczek i sk&%&$*^yn połamał obydwa ramiona wycieraczek - oby mu łapy uschły i odpadły. Oczywiście to nie był pierwszy raz ale poprzednio Janosik był bardziej kumaty i wypiął wycieraczki i nie narobił szkód. W związku z tym zastanawiałem sie czy nie można czasami do B6 założyć ramion wycieraczek z modelu B5? Może ktoś to już zrobił? Może na wycieraczki z poprzedniego modelu będą miały mniejsze branie, a na pewno są tańsze. Może ktoś opisać jak wymontować i zamontować nowe ramiona wycieraczek, czy do tego potrzebny jest jakiś specjalistyczny klucz? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności