Skocz do zawartości

snajper_wroc

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O snajper_wroc

  • Urodziny 15.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Ok przekażę mechanikom, żeby sprawdzili cały układ dolotowy. Pewnie nie będą zachwyceni, bo to będzie takie wytknięcie im błędu. A macie może jakiś schemacik, na którym widać jakie wężyki czy rurki idą do turbo?
  2. Już kiedyś miałem podobny problem ze 3 lata temu. Okazało się, że była dziurawa rura chłodzenia turbo. Co się dzieje dalej z ciśnieniem poza zaworkiem N75? Gdy był zepsuty (zapchany?) nie było gwizdu, ale gdy droga dla ciśnienia została udrożniona gwizd się pojawił, czyli problem jest poza zaworkiem.
  3. Witam Niedawno zregenerowałem, a właściwie wymieniłem zregenerowane turbo, ale się okazało, że turbina nadal nie działała, więc mechanicy sprawdzili to i owo i się okazało, że ciśnienie idzie do zaworka N75, ale dalej już nie, więc wymiana zaworka i turbinka śmiga, ale podczas przyśpieszania pojawia się gwizd (jakby sędzie gwizdał w gwizdek). Co wg. was może powodować owe gwizdanie? Co się dzieje z ciśnieniem poza owym zaworkiem N75. Wcześniej, gdy turbina nie działała gwizdania nie było, ale to jest nowa turbina więc musi być to coś innego. Pozdrawiam.
  4. Posiadam wersje 3.11 oraz 4.9 PL. Dowiedziałem się również, że do wyciągnięcia PINU jak i również zakodowania nowego kluczyka potrzebny jest program VagTacho. Posiadam jego wersję 3.01. Wydaje mi się, że to chyba wina tego niebieskiego kabelka, że czasami nie może się połączyć z różnymi funkcjami w programie. Czy jest jakaś lepsza alternatywa dla niego?
  5. A więc tak. Słyszałem, że ten niebieski kabelek ma problemy z przebiciem się. Może polecicie mi jakiś, który nie będzie miał żadnych problemów nawet z domyślnymi ustawieniami. Teraz udaje mi się czasem połączyć z niektórymi funkcjami, a czasem nie udaje mi się to w ogóle lub czasem jakieś dziwne znaki wyświetla. Chciałem sobie za pomoca VAGA zaprogramować nowy kluczyk bo przy wymianie obudowy coś się zresetowało i nie wyłącza immo. Jeszcze jedno pytanie, czy za pomoca VAGA wyciągnę z immo pin?
  6. Drodzy forumowicze polećcie mi jakiś dobry kabel Vag do Paska b5 3b bo ten co mam czyli: http://allegro.pl/interfejs-kabel-diagnosty-vag-usb-obd-vw-audi-seat-i3524157533.html nie może połączyć się i ściągnąć żadnych danych.
  7. Ok Panowie, rozebrałem włącznik, zobaczyłem zmasakrowane 2 styki (roztopione) i jednak kupiłem nowy włącznik, ale teraz mam kolejny problem, a mianowicie, gdy zostawię samochód na światłach i wyciągnę kluczyk ze stacyjki, to nie mam tego dźwięku, który mnie informował o włączonych światłach. Czy to jest wina tego nowego włącznika czy może coś innego?
  8. Ostatnie pytanie Panowie. Który to będzie dokładnie styk? Czy raczej przeczyścić wszystkie? Biorę pod uwagę to, że mogę na pierwszy rzut oka nie zauważyć tego przepalonego lub wyróżniającego się styku. Bo z tego co wyczytałem w innym wątku raczej nie wskazane jest, aby zdzierać tę warstwę ochronną z innych
  9. A możecie mi napisać jakie konkretnie to są styki? Akurat jutro po pracy po drodze kupię te styki i już będę miał, tylko nie wiem jakie kupić.
  10. Jak można "zreanimować" styki przełącznika?
  11. Dzisiaj chciałem zawieźć dziewczynę do domu i pojawił się dokładnie ten sam problem co miał Duchu17. Na światłach mijania, działają tylko postojowe, do siebie z kolei długimi mogę "mrygać", ale do przodu już nie jarzą. Jutro czeka mnie sprawdzanie styków we włączniku świateł. Swoją drogą czy takie styki kupię wszędzie? Wolałbym się przygotować już wcześniej i zakupić.
  12. Witam Czy ktoś się orientuje co może być nie tak, że po wymianie sprzęgła na nowe, na początku, była taki krótki ruch pedałem i w momencie dociskania na maxa i puszczania od razu auto zaczęło ruszać, a teraz po tygodniu, gdy sprzęgło jest dociśnięte i chcę je puścić to przez pierwsze 30% ruchu sprzęgła do góry nic się nie dzieje, auto rusza, jest taki jakby "pusty przegieg" pedału sprzęgła. Ruch jest dłuższy i nigdy aż takiego nie musiałem robić. Mechanik mówił, że sprzęgło się "układa", ale żeby aż tak?
  13. U mnie winę ponosiła osłona pomiędzy tłumikiem a podwoziem. Teraz jest cicho
  14. Dzisiaj jeszcze dodatkowo oprócz tego skrzypienia, zauważyłem, że jak redukuję bieg z 4 na 3 to jest taki stukot głośny Co to może być bo już zaczynam się mocno martwić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności