Jump to content

zygmunt37

  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. A jak go zaślepie bo nie bardzo wiem gdzie go podłączyć bo jes na nim kawałek około 10cm tego wężyka a przy zawożę n75 wszystkie wejścia są zajete
  2. W miarę swierza. Na mojej starej turbinie w gorszym stanie wizualnym jest ale do czasu remontu działało jak należy. Z rok przed remontem jak robili mi mapę odłączyli egr i jakieś podciśnienia ale samochód się zbierał jak należy. I teraz jak wymieniałem n75 bo nie było ssania na wężyku od gruszki zauważyłem że wężyku od tego akumulatora ciśnienia jest całkiem zdjęty nie wiem czy to zdjęli ci co mapę robili czy Ci co silnik teraz i czy powinien być założony gdzieś czy ma wisieć
  3. Teraz ostatnio jeszcze posprawdzałem podciśnienia wymieniłem n75. A i zauważyłem jeszcze ze taka rura co idzie na górze silnika plastikowa łączy się z rurą gumowa i delikatnie ja zgadza
  4. Witam serdecznie mam problem. Zrobiłem rozrzad wałek szklanki panewki pod wałkiem uszczelniłem pompki zregenerowałem turbo oczywiście oleje płyny. Przed remontem auto fruwało a teraz z dołu strasznie muli. Zrobiłem logi dynamiczne i statyczne tylko nie bardzo rozumiem jak je czytac. Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedziec https://vaglogs.com/log/003-004-011-5241b2c0-1f85-4f6e-934a-95d8b33cc3df https://vaglogs.com/log/000-Zatrzymany-Zatrzymany-4384eaea-8092-44e1-b467-7c2ca6481349
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy