Skocz do zawartości

EaserVW

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O EaserVW

  • Urodziny 09.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Cyryl
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sandomierz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1986
  1. Witam, takie pytanie; Niegowonice, woj. śląskie-- Sandomierz /ew.Kraków, chodzi o transport niedużej, lekkiej części (aluminiowa obudowa sprzęgła) Nie ukrywam, że najlepszy byłby dla mnie poniedziałek (11IV) Gdyby ktoś miał możliwość, mógł pomóc- byłbym baardzo wdzięczny!
  2. Witajcie, i ja chciałbym się podłączyć do tego tematu jako osoba poszukująca uszczelek. Potrzebuję do mojego autka kompletu uszczelek wnęk drzwi, i szyb bocznych. Szroty odpadają, gdyż takie w stanie szrotowym mam, szukam prostych, nowych, przyzwoitych gdyby ktoś miał coś w mojej sprawie do powiedzenia- chętnie poczytam. Poza tym myślę, że wątkiem tym zainteresowanych jest więcej osób. Pozdrawiam, Cy.
  3. Witam, podepnę się pod temat i ja, bo akurat sporo nad tym ostatnio myślę. Robię kompletny remont b2, w zasadzie składam auto od podstaw, na nowej budzie, zawieszeniu, etc. Ponieważ autko chcę mieć spersonalizowane i dopieszczone postanowiłem zainwestować w szyber. Mój poprzedni wóz (b3 variant) miał ori szyber elektryczny i służył prawie bezawaryjnie z 5 lat. Potem ułamało się coś w jednej z prowadnic i naprawa kosztowała wór pieniędzy. Niedługo po tym szyber zaczął przeciekać przy większych deszczach i problem rozwiązałem sprzedając autko. Ale wciąż kusi mnie "dziura w dachu".. i kusi na tyle skutecznie, że nie chcę w moim b2 montować zwykłego szybru ale materiałowy, na cały dach. Przepatrzyłem dokładnie wszystkie auta, w których taki dach był montowany, m.in. twingo, fiestę, polo ale najbardziej spektakularny, porządny i przede wszystkim pasujący do dachu b2 jest szyber z e36 compact. Jako że mogę "pobawić się" takim dachem i przypatrzeć się jak jest zbudowany i zamocowany jestem w stanie stwierdzić że to dużo roboty, ale da się zamontować w b2 w sposób conajmniej estetyczny. Koszt takiego szybra to ok. 700zł+ robocizna. Montaż możliwy tylko przy kupnie całego dachu i używania elementów z bmw, oczywiście dach trzeba dookoła wzmacniać, jest z tym sporo zabawy. Dodatkowo wypuścić trzeba (aż) 4 wężyki odprowadzające wodę i rozwiązać problem podsufitki. Do tego pozostaje ponowne obszycie szybru odpowiednią tkaniną i jej impregnacja, ale to na szarym końcu. Jak się za to wezmę- coś dopiszę. No cóż- jak działać, to po całości
  4. Albo pojechać po całości i przełożyć z całą belką Wtedy nie będzie żadnego problemu o samo się tyczy santany.
  5. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    Witam ponownie, wszystko powoli idzie do przodu, chciałem jednak z innej beczki spytać, gdyż nie mogę założyć posta w odpowiednim dziale.. poszukuję półki bagażnika do b2 HB, w dobrym stanie, kolor obojętny, byle nie była zniszczona, poprzypalana, poplamiona, podarta.. ma ktoś takową na sprzedaż ?
  6. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    Udało mi się kupić progi (raczej porządne) oraz reperaturki. Żeby to wszystko wspawać z sensem trzeba rozebrać auto i zrobić cały spód, czyż nie? Co jeszcze, na etapie blacharki warto na pewno wymienić ? Czy przy spawaniu/konserwacji auta jest dobry czas na wymianę kompletnego tylnego zawieszenia czy można to zrobić równie dobrze na innym etapie ? Chciałbym reanimację passata podzielić na kilka etapów , najpierw blacha, potem zawieszenie +hamulce a na szarym końcu lakier. Na jakim etapie np zweryfikować elektrykę? rozsądnie wydaje się wtedy, gdy auto będzie rozebrane. Macie jakieś doświadczenie w tej kwestii ? Jak rozsądnie to podzielić na etapy by nie pozostawić auta w połowie pracy rozbabranego albo nie musieć rozbierać go dwa razy ? Nie mogę wszystkiego zrobić na raz ze względów finansowych. Najpierw chciałbym doprowadzić do porządku bazę, czyli blachę. A więc : co bezpośrednio się z tym wiąze i na czym można zakończyć ten etap ?
  7. studio w nocy, łódź turcja, goreme turcja stopem turcja stopem,czasem tak;) czechy, trup pragi Kromeriz, park noc, czechy czechy,Zlin, wesole miasteczko nocą karuzela nocą praga. hradczany, sightseeing tour car hradczany inaczej hradczany zlin z pola, czechy + ostatnie okolice zlina. ---------- Post added at 02:40 ---------- Previous post was at 02:29 ---------- ..chyba że przekona się tego pięknego heliosa żeby zechciał współpracować ze współczesnym canonem Wtedy To jest rozkosz !
  8. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    kupiłem, http://www.allegro.pl/item821189436_uklad_wydechowy_vw_passat_b2_1_6d.html co będzie słabe to się obspawa , mam nadzieję że niegłupi zakup. Możesz mi jeszcze wytłumaczyć czy to te blachy które zaznaczyłem? Czy to jest to samo? http://www.allegro.pl/item812805388_reperaturka_blotnika_tyl_lewa_vw_passat_santana_80.html Dziękuję jeszcze raz.
  9. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    Czyli jeśli założę ten od kombi i "urzezam" naddatek - powinno być ok ?
  10. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    Oj, czeka,czeka. Zdecydowałem się że postawię go "na nogi" i to będzie początek. Z drzwi nici, rozumiem. A wydech? Obydwa były na jednej płycie podłogowej.. Może ktoś wie na 100 % bo mam mozliwość kupienia z kombi w dobrym stanie za śmieszne pieniądze całego kompletu. Czy powyższe linki pokazują element zanaczony przeze mnie na zdjęciu po prawej ?
  11. EaserVW

    [b2] Nowe progi

    dobrze, w takim razie zastosuję się do wskazówek. Czy resztę brakującą -wgłąb auta- oprócz progu dorobi samodzielnie każdy blacharz czy powinienem jeszcze czegoś poszukać ? Czym jest tzw. podproże ? ( a czym jest próg wewnętrzny ? ) Jaśniej : jakie części zgromadzić by mieć wszystko do połatania podłogi w b2 ? Progi oba nie istnieją, podobnie jest z nadkolami tylnymi + kieszenie boczne bagażnika są totalnie dziurawe, co włożę to wypadnie. Czy te profile mogę kupić nowe ? ; do wysokości listwy bocznej są guzik warte. Nigdzie ich nie znalazłem a proszę mi uwierzyć, że szukam bardzo wnikliwie. w automotosklepie ich nie widzę. Czy to tzw. ćwiartki ? I pytania nie związane z wątkiem : czy dla silnika 1.6D wydech w hatchbacku był taki sam jak w variancie czy czymś się różnił ? + Czy drzwi tylne z varianta będą pasować do hatchbacka ?
  12. Witam ( wszystkich ) Posiadam passata b2 hb, wczesnego, bo1980, z pionowymi tylnymi lampami. Zdecydowałem się na renowację. Pierwsze, za co się wezmę to podłoga i wszystkie blachy z tym związane. Tutaj bardzo istotne pytanie : jakiej jakości są progi dostępne np na allegro ? Ich cena waha się od 50 do 100zł/szt. Potrzebuję progów i podproży oraz kompletnych nadkoli ( chyba nie tylko reperaturek-tyłu ) W kilku wątkach na forum pojawiły się opinie, że różni producenci mają różną (nienajwyższą) jakość . Chodzi mi o zakupienie dobrej klasy materiału który posłużyłby długo i nie został pożarty w ciągu dwóch zim. Czy możliwe jest otrzymanie namiaru na blacharza, który zgodziłby się wykonać takie progi do b2 ? Chodzi mi o dobrą, rzemieślniczą robotę "podług sztuki" Proszę potraktować moją pytanioprośbę całkowicie poważnie Pozdrawiam ! E.
  13. Witam, jestem nowy na forum, przeglądam tematy Miałem niedawno przyjemność odpalić mojego b2 po fatalnym pięcioletnim postoju w garażu. Nowe paliwo, płyn chłodniczy, nieco rozgrzana miska olejowa , wyciągnięty filtr powietrza i delikatny psik samostartem. Potem hol by rozkleić sprzęgło i pokręcić silnikie. Następnie akumulator i.. odpalił. Radość niczym przy narodzinach dziecka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności