Skocz do zawartości

Michas84

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Michas84

  • Urodziny 15.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kcynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Miałem coś podobnego u siebie, od 170 km/h wskakiwał mi w tryb awaryjny po regeneracji. Z moim mechanikiem sprawdzilismy chyba wszystko co mozliwe i dalej nic, wkoncu wyciagnelismy turbine i na reklamacje do goscia od regeneracji i dopiero za drugim razem wpadl na to ze odwrotnie założył łopatki od turbiny, od tego czasu wszystko ok.
  2. eizo_86 koledzy mają rację co do akumulatora najlepiej kupić miernik za ok 20zł i można sprawdzić ile jest V w aku, podobno jak spadnie poniżej 12,5v powinno się myśleć już o jego wymianie. U mnie mam 12,4v i jak narazie wszystko jest OK. A w przypadku jeżeli ako będzie ok najprawdopodobniej sterownik od ABS gubi masę i ten błąd będzie się coraz częściej pokazywał aż zostanie na stałe i nie będą działać ABS, wiem bo już to przerobiłem w swoim pasku.
  3. Koledzy ponad miesiąc walczyłem z błędem ABS Vag pokazywał błąd numer 01203, objawem były coraz częstsze mruganie Kontrolki ABS + hamulca + trzy sygnały dźwiękowe. Dzisiaj udało mi się go usunąć i jeśli jeszcze ktoś ma podobny problem to na pewno ten wątek mu pomoże. Wszystko jest świetnie pokazane na rosyjskim forum passata http://passat-b5.ru/index.php?option...=296&Itemid=57 Dodam tylko że po otwarciu pokrywy od sterownika druciki które musimy zlutować są naprawdę miniaturowe więc jak ktoś nie ma pożądanej lutownicy i cierpliwości to niech lepiej się za to nie bierze. Ja rozwiązałem to w ten sposób: najpierw delikatnie ściągnąłem żel, a do przeprowadzenia sygnału wykorzystałem klej przewodzący elektryczność( wygląda jak srebrna farba którą przemalowałem od jednego końca do drugiego) i to wystarczyło. Powodzenia
  4. A co to są te logi? miałem sprawdzane na 4 przepływomierzach wiec na pewno on nie jest problemem, u mnie faluje tylko podczas jazdy jak leciutko przyspieszam to obroty gwałtownie skaczą, a falowanie ustaje powyżej 2000 obrotów.Dzisiaj jeszcze raz podłącze go pod Vag-coma i zobaczymy.
  5. Już wszystko wiem wystarczylo zmienić kodowanie w Vag-com na 00007 i juz po błedzię
  6. Witam mam problem z falującymi obrotami podczas jazdy, na postoju chodzi równiutko, dopiero zaczyna falować jak jestem w ruchu i falowanie ustaję jak przekraczam 2 tys obrotów.Miałem wymieniony: przepływomierz, robioną regenerację turbiny, sprawdzany czujnik doładowania, podłączony komputer (Vag-com) który nie pokazał żadnych błędów a faluję tak jak falował. Może miał juz ktoś podobny problem dodam tylko jeszcze ze jest to passat z 1999r Disel 115km w automacie Tip-tronic.Czekam na jakieś pomysły Pozdrawiam
  7. Mam ten sam problem z Gateway Can 01044.. przekodowałem z 00005 na 00006 VAGCOM-em i ten sam błąd tylko ze ja mam skrzynie w automacie tip-tronic, passat b5 115km 99r, próbowałem przekodować z powrotem na 00005 i nie idzie. Jak sie pozbyć tego błedu albo przynajmniej wrócić do oryginalnego kodowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności