Skocz do zawartości

Eriik

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018
  1. Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum , chciałbym przedstawić następujący problem. Posiadam VW passat B8 1.8 tsi z przebiegiem obecnie 277 tysięcy km. Rano po odpaleniu samochód puszcza małą chmurkę jakby siwego, lekko niebieskiego dymu, (barwa zależy od pory dnia natężenia światła w jakim jest to obserwowane) , przez doslownie 2-3 sekundy(mała, nie gęsta, o niezbyt gryzącym zapachu) na cieplym silniku nic, nawet po 2 godzinach od zgaszenia , tylko podczas porannego rozruchu , co może być powodem takiego zachowania? Uszczelniacze zaworowe ? Dodam że pod czas jazdy nic , podczas dużych obciążeń , przyspieszenia , schodzenia z obrotów(testowane z innym kierowca jadącym za mną) , po 10 minutowej pracy na wolnych obrotach i przegazowaniu do 6 tysięcy również nic. Olej odkąd wyjechał z fabryki oryginal VW 0W-30 504/507, do 160 tysiecy przebiegu serwisowany w technologi long life (wymiana co 28 tysiecy) od tego przebiegu 160 tysięcy kilometrów olej zmieniany co 8 tysięcy i co wymianę oleju płukanka silnika liqy moly , ceratec , oraz plukanka do wtryskiwaczy benzyny liqy moly. Samochód Nie nie bierze oleju, olej nie znika z miarki już 5 tysięcy zrobione na oleju i stoi w tym samym miejscu na bagnecie(olej sprawdzany zawsze w tym samym miejscu zeby bylo miarodajne). Wymieniona została odma na oryginalna vw , kompletny rozrząd , elektropopychacze zmiennych faz rozrzadu sprawne , wymienione 2 zawory zmiennych faz rozrzadu włącznie z tak zwanym okularem profilaktycznie(rozrząd nie przeskoczył, ani nie terkotal , czysta profilaktyka przy 250 tysiącach zaly zabieg) wymieniona pompa wody Mahle , chłodnicza oleju, kompletny zestaw sprzegla. Sprawdzony wirnik od strony zimnej na turbosprezarce , zadnych luzów. Dodam ze nie ma rowniez żadnych błędów na desce rozdzielczej oraz błędów od sonda lambda czy innych czujników po podpięciu pod interfejs diagnostyczny (vcds, obd eleven), oprócz błędu za mała skuteczność katalizatora , świeci na zielono i występowanie - sporadycznie. Silnik ma moc , jedzie normalnie, nie kopci nic podczas jazdy oprócz tej małej wspolnianej chmurki po dłuższym postoju albo podczas porannego uruchomieniu po nocy. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję za odpowiedź I pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności