Skocz do zawartości

Kielek125

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Problem rozwiązany. Można zamknąć temat
  2. Witam, od kilku miesięcy jestem mniej lub bardziej szczęśliwym posiadaczem VW Passata B6 1.9 tdi (BLS) z manualną skrzynią biegów. Autko od pewnego czasu po przejechaniu ok 3 km zaczyna szarpać i się dławić, najczęściej podczas postoju na skrzyżowaniu. Obroty zaczynają skakać i próba ruszenia z miejsca kończy się najczęściej zgaszonym silnikiem. Po rozebraniu przepływomierza okazało się że płytka/powierzchnia mierząca przepływomierza jest uszkodzona. Niestety wymiana przepływki na ori Bosch niewiele pomogła. EGR oczywiście został również wyczyszczony co przyniosło jeszcze gorsze skutki w postaci jeszcze bardziej intensywnego szarpania. Wczoraj uzbroiłem się w kabelek i vcds... oto kilka danych zrobionych przy występujących problemach po dodaniu gazu lecz na wolnych obrotach Adresse 01: Motorelektronik (03G 997 013 C) 11:26:56 Block 002: Leerlaufdrehzahl 819 /min Motordrehzahl (G28) 0.0 % Gaspedalstellung 0 01 0 Betriebszustand 82.8°C Kühlmittel- temperatur (G62) 11:26:56 Block 003: Abgasrückführung (AGR) 819 /min Motordrehzahl (G28) 220.0 mg/H Abgasrückführung (Sollwert) -to co powinno być AGR 110.0 mg/H Abgasrückführung (Istwert)- to co faktycznie jest AGR 100.6 % Ansteuerung Abgasrückführung - AGR Przepływomierz pokazywał wartość 110.0mg/H Proszę o pomoc VID_20230508_114203.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności