Skocz do zawartości

Oporopowrotnik

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam wszystkich! Od niedawna jestem posiadaczem passata B5 fl 1.9 TDI avf 2003r przebieg 275000 km. Po ogólnym przeglądzie, wymianie rozrządu itp. mój mechanik zasugerował mi wymianę uszczelniaczy pompowtrysków. Twierdzi że dobrze byłoby to zrobić bo przy okazji sprawdzi wtryski, wyczyści i ustawi kąt. I tu mam pytanie: czy warto i czy przy okazji coś się nie pogorszy z silnikiem? Przeglądałem internet w tym temacie i trafiam na wpisy, że w tych silnikach wyrabiają się gniazda pompowtrysków i problem się pojawia dopiero jak się wyciągnie wtryski. Podobno wyrobione gniazda uszkadzają nowe uszczelniacze i się zaczynają dziać cyrki. Auto mam od miesiąca, pali dobrze zimny czy ciepły, równo chodzi, nie szarpie, dobrze przyśpiesza. Mechanik to znajomy i dobry fachowiec znany w okolicy więc na pewno nie będzie chciał mnie naciągnąć na kasę. Ale mam wątpliwości. Jak myślicie? Warto zlecić taką wymianę uszczelniaczy czy lepiej sobie to darować? Z góry dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności