Canio
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
U mnie przyczyną była sparciała uszczelka filtra przeciwpyłkowego. Dodatkowo za filtrem nazbierało się pełno liści, kurzu, ziemi i to utrudniało swobodny spływ wody. Po wyjęciu obudowy filtra wszystko wyczyściłem, uszczelkę pociągnąłem z każdej strony silikonem i po wyschnięciu wszystko zamontowałem. Póki co od pół roku jest ok.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Canio
-
Witam, jak twoja to do forum;) Wczoraj zdarzyło mi się, że po włożeniu kluczyka do stacyjki kręcił się on dookoła własnej osi, jak łożysko, nie było załączenia zapłonu i rozrusznika. W tym czasie kierownica nie była zablokowana. Po 15 sekundach w końcu pojawił się opór i można było uruchomić auto. Przeszukałem forum ale nie znalazłem tego konkretnego problemu. Co to może być?