Skocz do zawartości

Krzysiek10952

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Ok przekopałem internet i sprawa się wyjaśniła taka jest budowa w tym silniku tej obudowy skrzyni że wygląda jak pęknięcie. Wiszący czujnik wału korbowego to poprostu niedbalstwo poprzedniego mechanika który wymieniał na nowy a stary zostawił sobie wiszący, ehhh nie lubię takiego czegoś dla mnie jest to poprostu niedokończona robota
  2. Witam, posiadam passata b5 fl 2.0 ALT. Odkręcałem dzisiaj zbiorniczek plynu chłodzącego bo chciałem się dostać do wtyczki od sondy bo wywaliła błąd grzałki(ale nie o tym), ku mojemu zdziwnieniu pod spodem zauważyłem luzem czujnik walka(tak mi się wydaje) wisiał sobie, jeszcze niżej otwór i w ogóle jakieś pęknięcie yyy trochę mnie to zdziwiło co to za kombinacja i co ktoś tam kombinował? Myślę że ten otwor jest właśnie na ten czujnik a to pęknięcie? I czy auto by normalnie jeździło(nie wywaloło zadnych bledow)? Czasem ma tam jakieś zafalowania ale odpala i jezdzi normalnie ma moc, jest jeszcze luzem taka jasna wtyczka i to też nie wiem gdzie miałoby być podłączone bo wtyczki tu z góry wszystkie podpięte. Jeszcze pomyślałem że ktoś wstawił nowy czujnik a ten stary zostawił ale no nie bo ten otwór. Takie to niespodzianki w używanych autach. Dodaję fotki do zobrazowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności