Witam, posiadam passata b5 fl 2.0 ALT. Odkręcałem dzisiaj zbiorniczek plynu chłodzącego bo chciałem się dostać do wtyczki od sondy bo wywaliła błąd grzałki(ale nie o tym), ku mojemu zdziwnieniu pod spodem zauważyłem luzem czujnik walka(tak mi się wydaje) wisiał sobie, jeszcze niżej otwór i w ogóle jakieś pęknięcie yyy trochę mnie to zdziwiło co to za kombinacja i co ktoś tam kombinował? Myślę że ten otwor jest właśnie na ten czujnik a to pęknięcie? I czy auto by normalnie jeździło(nie wywaloło zadnych bledow)? Czasem ma tam jakieś zafalowania ale odpala i jezdzi normalnie ma moc, jest jeszcze luzem taka jasna wtyczka i to też nie wiem gdzie miałoby być podłączone bo wtyczki tu z góry wszystkie podpięte. Jeszcze pomyślałem że ktoś wstawił nowy czujnik a ten stary zostawił ale no nie bo ten otwór. Takie to niespodzianki w używanych autach. Dodaję fotki do zobrazowania.