Skocz do zawartości

hb1742

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM Alltrack
  • Rok produkcji
    2017
  1. Sam sobie odpowiem Po zmianie kół na z 17" na 18" i założeniu nowych opon (conti premium contact) jest zdecydowanie lepiej. Nie idealnie, zbieżnie z tym czego oczekiwałem po podniesionym kombi - przynajmniej jestem w stanie stwierdzić co się dzieje z samochodem w zakręcie.
  2. Koledzy pozwolą, że odgrzebię ten stary temat 🙂 Zmieniłem ostatnio swojego starego B7 na Alltracka B8 (TSI 220KM) i szlag mnie trafia jak to się beznadzienie prowadzi. Zawieszenie w porównaniu z B7 jest tragiczne. Ok, mój B7 miał niby usportowione zawieszenie, cokolwiek to znaczy, ale w porównaniu z Alltrackiem po zakrętach jeździł jak gokart. Alltrack buja się jak nie przymierzając 2 tonowe XC70 poprzedniej generacji które też testowałem przed zakupem. O dynamicznej jeździe typu dohamowanie > apex > gaz na wyjściu nie ma mowy, wyczucie tego gdzie jestem w zakręcie jest zerowe. Alltrack ma niby DCC, jednak jego ustawienia nie wydają się nic zmieniać w odczuwalny sposób. Ma też 17 calowe felgi z wysokimi oponami, co z pewnością nie pomaga. I teraz pytanie, szczególnie do posiądających alltracki: czy to jest normalne? Wasze też tak mają? Czy jest jakiś znany sposób na poprawę właściwości jezdnych? Poza zmianą na większe felgi, zamówiłem już 18", większych z różnych powodów nie chcę. Inne sprężyny? Kurcze samochodu nie chcę zmieniać, bo poza prowadzeniem wszystko mi pasuje 🙂 Uprzedając komentarze - ja tych dodatkowych 2cm prześwitu potrzebuję tylko żeby nie obijać miski olejowej przy dojeździe na działkę, nie oczekuję od niego właściwości terenowych. Zwykły variant 4motion był zwyczajnie trochę za niski.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności