Skocz do zawartości

Eivo

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Są jeszcze inne parametry takie jakie różnica faz rozrządu po wymianie łańcucha strona ssąca i wydechowa, Czy mozna opierać się bardziej na parametrach położeniu faz jak wyżej napisałem czy to jest parametr bardziej miarodajny ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
  2. Witam serdecznie , mam pytanie odnośnie silnika Tsi, posiadam Passata B8 1.8 Tsi z kodem CJSC 180km z roku 2018 ,grupa pomiarowa 093 VCDS - camshaft adaptation intake bank 1phase position jest na poziomie -0.7 a camshaft adaptation exhaust bank 1 phase position na poziomie -3 ? Czy to świadczy o tym ze łańcuch jest do wymiany ? W blokach rozszeczonych te same wartosci. Dlaczego wystepuje taka roznica miedzy strona ssaca a wydechową? Pieraszy raz te wartosci zostały odczytane rok temu i do tej pory są takie same nic sie nie zmieniło. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Dodam że nie ma żadnych niepokojących objawów, odgłosów, błędów samochód schamowany trzyma serię nawet dość dużym bonusem, fazatory(przestawienie wałków po obu stronach) pracują prawidłowo, wartości są takie jakie zadane przez sterownik. Na forum innych marek , skoda, audi , jest to ta sama konstrukcja znalazłem informację i takie parametry miały nawet silniki z przebiegami 35 tysięcy, 90 tysięcy kilometrów... jednak nie było tam konkretnej i jednoznacznej odpowiedzi która by to wyjaśniała dlaczego tak jest. prosiłbym o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam i dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności