gsvitra
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pasek napędu pompy oleju EA288 1.6 TDI / 2.0 TDI
gsvitra odpowiedział maciekB8 → na temat → Tematy techniczne
Najlepiej ( ktoś napisał już powyżej ) zrobić wymianę paska oleju przy wymianie rozrządu . Tutaj w Cayc, cayd 1.6 TDI CR i 2.0 TDI jest to słabszy punkt tych silników. Pasek w oleju sztywnieje z czasem ( chociaż już w momencie zakupu jest wyraźnie sztywny) Pasek kosztuje 30 PLN ale wymiana niestety więcej więc nikt tego nie robi jak mówią w hurtowniach części. Ja zrobiłem. TDI uratowałem i mam nadzieję pojeździć nim jeszcze. -
Zarejestrował się nowy użytkownik: gsvitra
-
Pasek napędu pompy oleju EA288 1.6 TDI / 2.0 TDI
gsvitra odpowiedział maciekB8 → na temat → Tematy techniczne
Pasek pompy oleju w 1.6 TDI common rail bezwzględnie trzeba wymienić po 200 tom. Mój już nie wytrzymałby następnego przeglądu. Mechanik zerwał go przy mnie leciutko w palcach (po 258 tkm) Można ryzykować ale to co piszą że można jeździć i serwis Skoda/ VW/ Audi podaje że nie ma interwału można miedzy bajki schować. A przy okazji wymiana oleju w skrzyni - wylane ciemne coś 0,6 litra - wlane 1 litr starczy na następne 10 lat