Skocz do zawartości

gsvitra

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Najlepiej ( ktoś napisał już powyżej ) zrobić wymianę paska oleju przy wymianie rozrządu . Tutaj w Cayc, cayd 1.6 TDI CR i 2.0 TDI jest to słabszy punkt tych silników. Pasek w oleju sztywnieje z czasem ( chociaż już w momencie zakupu jest wyraźnie sztywny) Pasek kosztuje 30 PLN ale wymiana niestety więcej więc nikt tego nie robi jak mówią w hurtowniach części. Ja zrobiłem. TDI uratowałem i mam nadzieję pojeździć nim jeszcze.
  2. Pasek pompy oleju w 1.6 TDI common rail bezwzględnie trzeba wymienić po 200 tom. Mój już nie wytrzymałby następnego przeglądu. Mechanik zerwał go przy mnie leciutko w palcach (po 258 tkm) Można ryzykować ale to co piszą że można jeździć i serwis Skoda/ VW/ Audi podaje że nie ma interwału można miedzy bajki schować. A przy okazji wymiana oleju w skrzyni - wylane ciemne coś 0,6 litra - wlane 1 litr starczy na następne 10 lat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności