
magus
-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dzisiaj oglądałem passata z 2017 1.8 TSI+DSG, poflotowego, 185000km przebiegu. Wymiana olejów jak producent zalecił, czyli silnik co 30000km, skrzynia co 60000km. Wiadomo, że raczej powinno się wymieniać co najmniej 2-3x częściej olej w silniku (w skrzyni co 60000km to chyba standard). Czy mam się bać takiego silnika? Czy ktoś może miał doświadczenie z podobnym przypadkiem, tzn. kupił takie poflotowe auto i czy były z takim silnikiem jakieś problemy? Auto było odpalone na kilkanaście minut, silnik zdążył się rozgrzać. Przednie lampy też były odpalone (lampy Top LED). Już przy wyłączonym silniku oglądałem jeszcze auto z zewnątrz przez jakiś czas i zauważyłem, że obie przednie lampy są częściowo zaparowane od wewnątrz. Prawdopodobnie w miejscu gdzie wcześniej był śnieg/lód. Czy to jest normalne? Na zdjęciu z ogłoszenia też widać to zaparowanie, tylko jest go trochę mniej.
-
Jak jeździłeś w te Alpy, to jak było z komfortem za kółkiem? Chodzi mi głównie o fotele. Volvo jest moim pierwszym wyborem właśnie miedzy innymi przez te ich legendarne fotele. Jak To jest w passacie na takich długich dystansach, bo nie ukrywam sam planuję pojeździć tym samochodem trochę po Europie.
-
Tak jak pisałem wcześniej, automat - zdecydowany, idealny dla mnie byłby silnik 2.0, ale takich b8 jest zdecydowanie mniej. Dlatego pewnie będzie to konfiguracja 1.8+dsg. Jasne, że sprawdzę auto na jeździe testowej, ale już nie zrobię takiego testu z max obciążeniem, a o to właśnie pytałem.
-
magus started following Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
-
Miałem kupić volvo v70/xc70 benzyna, ale w związku z tym, że słabo z dostępnością, to pewnie skończy się na passacie b8 tsi w kombi. Mało jest benzynowych 2.0, więc zapewne będzie to 1.8 tsi. Uparłem się na automat, a jak wszyscy wiemy, z dsg silnik 1.8 tsi jest trochę wykastrowany z momentu. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak takie kombi z 5 ludźmi na pokładzie i z załadowanym bagażnikiem sobie radzi? Chodzi mi o ruszanie, podjazd pod górkę, podjazd na parking piętrowy/podziemny i wyprzedzanie na krajówce czy autostradzie. Boję się, że przez to wykastrowanie, będzie słabo przy maksymalnym obciążeniu z tymi rzeczami.