Skocz do zawartości

magus

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wow, czegoś takiego się nie spodziewałem. Myślałem że w passacie b8 materiały są trochę lepszej jakości. Czy po gwarancji można tą część też wymienić i jakie są tego koszta? Czy wymieniona na nową już jest jakaś lepsza, czy tak samo się rozpada?
  2. W wielu ogłoszeniach na drzwiach kierowcy, przy uchwycie są wyraźne uszkodzenia, wyłamania, zadrapania, nie wiem jak to do końca nazwać. Czy to miejsce jest jakoś szczególnie narażone na takie uszkodzenia, czy ewidentnie tam ktoś coś nieumiejętnie rozbierał i po prostu uszkodził plastik/skórę? Szczególnie dobrze to widać na jasnym wykończeniu wnętrza (zdjęcia). Czy ktoś z was się spotkał z czymś takim w swoich autach albo z takim przypadkiem? Czy to jest po prostu miejsce gdzie jest jakieś mocowanie i coś trzeba podważyć żeby dostać się do środka drzwi? Dzięki za pomoc.
  3. Dzisiaj oglądałem passata z 2017 1.8 TSI+DSG, poflotowego, 185000km przebiegu. Wymiana olejów jak producent zalecił, czyli silnik co 30000km, skrzynia co 60000km. Wiadomo, że raczej powinno się wymieniać co najmniej 2-3x częściej olej w silniku (w skrzyni co 60000km to chyba standard). Czy mam się bać takiego silnika? Czy ktoś może miał doświadczenie z podobnym przypadkiem, tzn. kupił takie poflotowe auto i czy były z takim silnikiem jakieś problemy? Auto było odpalone na kilkanaście minut, silnik zdążył się rozgrzać. Przednie lampy też były odpalone (lampy Top LED). Już przy wyłączonym silniku oglądałem jeszcze auto z zewnątrz przez jakiś czas i zauważyłem, że obie przednie lampy są częściowo zaparowane od wewnątrz. Prawdopodobnie w miejscu gdzie wcześniej był śnieg/lód. Czy to jest normalne? Na zdjęciu z ogłoszenia też widać to zaparowanie, tylko jest go trochę mniej.
  4. Jak jeździłeś w te Alpy, to jak było z komfortem za kółkiem? Chodzi mi głównie o fotele. Volvo jest moim pierwszym wyborem właśnie miedzy innymi przez te ich legendarne fotele. Jak To jest w passacie na takich długich dystansach, bo nie ukrywam sam planuję pojeździć tym samochodem trochę po Europie.
  5. Tak jak pisałem wcześniej, automat - zdecydowany, idealny dla mnie byłby silnik 2.0, ale takich b8 jest zdecydowanie mniej. Dlatego pewnie będzie to konfiguracja 1.8+dsg. Jasne, że sprawdzę auto na jeździe testowej, ale już nie zrobię takiego testu z max obciążeniem, a o to właśnie pytałem.
  6. Miałem kupić volvo v70/xc70 benzyna, ale w związku z tym, że słabo z dostępnością, to pewnie skończy się na passacie b8 tsi w kombi. Mało jest benzynowych 2.0, więc zapewne będzie to 1.8 tsi. Uparłem się na automat, a jak wszyscy wiemy, z dsg silnik 1.8 tsi jest trochę wykastrowany z momentu. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak takie kombi z 5 ludźmi na pokładzie i z załadowanym bagażnikiem sobie radzi? Chodzi mi o ruszanie, podjazd pod górkę, podjazd na parking piętrowy/podziemny i wyprzedzanie na krajówce czy autostradzie. Boję się, że przez to wykastrowanie, będzie słabo przy maksymalnym obciążeniu z tymi rzeczami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności