Jump to content

magus

  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiaj oglądałem passata z 2017 1.8 TSI+DSG, poflotowego, 185000km przebiegu. Wymiana olejów jak producent zalecił, czyli silnik co 30000km, skrzynia co 60000km. Wiadomo, że raczej powinno się wymieniać co najmniej 2-3x częściej olej w silniku (w skrzyni co 60000km to chyba standard). Czy mam się bać takiego silnika? Czy ktoś może miał doświadczenie z podobnym przypadkiem, tzn. kupił takie poflotowe auto i czy były z takim silnikiem jakieś problemy? Auto było odpalone na kilkanaście minut, silnik zdążył się rozgrzać. Przednie lampy też były odpalone (lampy Top LED). Już przy wyłączonym silniku oglądałem jeszcze auto z zewnątrz przez jakiś czas i zauważyłem, że obie przednie lampy są częściowo zaparowane od wewnątrz. Prawdopodobnie w miejscu gdzie wcześniej był śnieg/lód. Czy to jest normalne? Na zdjęciu z ogłoszenia też widać to zaparowanie, tylko jest go trochę mniej.
  2. Jak jeździłeś w te Alpy, to jak było z komfortem za kółkiem? Chodzi mi głównie o fotele. Volvo jest moim pierwszym wyborem właśnie miedzy innymi przez te ich legendarne fotele. Jak To jest w passacie na takich długich dystansach, bo nie ukrywam sam planuję pojeździć tym samochodem trochę po Europie.
  3. Tak jak pisałem wcześniej, automat - zdecydowany, idealny dla mnie byłby silnik 2.0, ale takich b8 jest zdecydowanie mniej. Dlatego pewnie będzie to konfiguracja 1.8+dsg. Jasne, że sprawdzę auto na jeździe testowej, ale już nie zrobię takiego testu z max obciążeniem, a o to właśnie pytałem.
  4. Miałem kupić volvo v70/xc70 benzyna, ale w związku z tym, że słabo z dostępnością, to pewnie skończy się na passacie b8 tsi w kombi. Mało jest benzynowych 2.0, więc zapewne będzie to 1.8 tsi. Uparłem się na automat, a jak wszyscy wiemy, z dsg silnik 1.8 tsi jest trochę wykastrowany z momentu. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak takie kombi z 5 ludźmi na pokładzie i z załadowanym bagażnikiem sobie radzi? Chodzi mi o ruszanie, podjazd pod górkę, podjazd na parking piętrowy/podziemny i wyprzedzanie na krajówce czy autostradzie. Boję się, że przez to wykastrowanie, będzie słabo przy maksymalnym obciążeniu z tymi rzeczami.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy