Jump to content

Krystekogrystek

  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam wszystkich, od sierpnia jestem szczesliwym i nieszczesliwym posiadaczem pasiora. Kupiłem go, w sumie uratowalem od gnojka, ktory nie dbal o niego, czesto wyjezdzal paliwo do 0. Jednakze dobrze utargowana cena i instalacja lpg zachecily mnie do kupna. Gdy go kupywalem, to oprocz czesci eksploatacyjnych wszystko bylo cacy. Jednak po tygodniu zaczelo sie wpierw check engine i czeste gasniecie silnika podczas jazdy, zwlaszcza przy naglym hamowaniu, diagnostyka uszkodzona przepustnica, wymieniona, blad zniknal, jednak temat gasniecia pozostal. Bylem juz u 3 mechanikow, wymieniali wezyki , ktore byly ich zdaniem uszkodzone, przeplywke oraz cpw odwiedzilem gazownika, ktory rzekomo wyregulowal gaz i dokonal wymiany filtra nadal nic nie pomaga. Samochod ma problem rowniez z odpaleniem na zimnym silniku, odpala zawsze za drugim razem, na strzal. czesto ,gesto po odpaleniu obroty po d dodaniu gazu nie reaguja i gasnie. Gasniecie wystepuje moim zdaniem gdy silnik osiagnie nominalna temperature. 90 * Moj komputer wskazuje, ze samochod ma 4 krotnie zbyt wysoka mieszanke. blagam o rady, w sobote podejme sie wymiany czujnika temperatury cieczy oraz pompy paliwa, po wszystkim odwiedze innego, lepszego gazownika, jak to nie pomoze to kaplica. Pozdrawiam i moze ktos mial podobna bolaczke i chcialby sie podzielic rozwiazaniem. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy