Skocz do zawartości

traveler

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (AGG)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Skasowałem vagiem błąd poduszki, ale błąd abs "00287 abs wheel speed sensor rear right g44 35-00" ciągle wraca,
  2. Cześć, Wymieniałem tydz temu nagrzewnice.(uff...) Nic się wcześniej nie zapalało i działało bdb. Po skręceniu deski i całej reszty spowrotem świeci się po przekręceniu kluczyka kontrolka poduszek + abs. Żarówka poduszki na pare sekund nawet gaśnie, ale wraca. Wsadziłem sobie w kierownice poduszke vw z g3 o takich samych nr vw, bo ma kolorowe logo vw - jedyna zmiana. Poduszke pasazera wyciagałem z deski ze względu na samotne działania. Mogłoby się wydawać, że wszystko wrociło odowiednio na swoje miejsce Błędy jakie pokazał mi vagcom to front rear abs, oraz 00532 supply voltage B+ - 06-10 - Signal too High - intermittent Czy te dwie wtyczki pod puchą bezpieczników (zdaje mi się nie mają pary) są potrzebne do podłączenia? Co mogłem pominąć/zamienić ze strony wentylatora nawiewu? Którędy idzie wiązka abs? (Czy ti ta na samej górze pod dechą?) Samochód B4 2.0 agg, kombi '95 z manualna klimą, szyberkiem i automatem. Czy w razie dzwona poduszki odpalą? O co może chodzić? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności