Skocz do zawartości

Thomas W

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Thomas W

  • Urodziny 01.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. w tym silniku to akurat czesto wystepuje ten problem sitko w smoku zasysania oleju jest wielkosci 2ł i potrafi sie zapchac lub jeszcze zacina sie w pompie zawor zwrotny ja borykalem sie z tym trzy lata i wreszcie spokoj,jezeli graja ci popychacze z rana to stawiam tylko na pompe ,koszt noewj to 115zl ale robota 250zl.jak wymienisz to daj znac ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:37 ---------- jeszcze dodam ze te dodatki do olejow niby wyciszajace hydraulike nic nie daja probowalem wszytkich przed wymiana popychaczy wydalem tyle ze pewnie wymienilbym za to pompe,wiec nie proponuje zadnych specyfikow bo szkoda kasy
  2. nie zakladaj xenonow do zwyklych lamp bo nawet tirowcom bedzesz swiecil po oczach,ja juz dwa lata smigam na xenonach ale zakupilem lampy soczewkowe coprawda jjakies chiny (solar)na allegro ale razem z xenonem swieca super
  3. ja juz smigam swoim paskiem ponad trzy lata aktualnie jest zawirusowany na ok 180kucy jezeli wszystkiego pilnujesz i wymieniasz na czas to predzej zone zajezdzisz niz 1.8T dodam ze ma na szafie 220tys
  4. przerabialem ta usterke w swoim pasku to nic innego jak pompa oleju,ja niepotrzebnie wpakowalem sie w koszta wymianiajac popychacze zaworowe.ten typ tak ma poprostu wez sie za wymian pompy oleju
  5. jezdzilem z tym problemem stukajacych popychaczy trzy lata dodam ze jak go kupilem wymienilem je na nowe ale nic nie dalo bo z rana graly jak cholera.dopiero teraz ciesze sie cicha praca z rana.poprostu nic innego jak wymiana pompy oleju polecam w tych silnikach to akurat sie tak dzieje ze zapycha sie smok albo zaciera sie zawor zwrotny.koszt pompy to 110zl robocizna 250 ---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:21 ---------- dodam ze to silnik 1.8T z 97r
  6. Thomas W

    stuki w silniku

    ja mialem taki sam objaw i wymienilem popychacze ale nic nie dalo wczoraj wymianielm pompe oleju i jak makiem zasial,tez zmienialem oleje,wlewalem srodek wyciszajacy popychacze i nic nie dawalo teraz zaluje ze nie wymienilem jej wczesniej
  7. ja w swoim aeb zrobilem chipa ze 150 na 180km u kolesia ktory sie tym zajmuje i slyszalem ze jest dobry,jezeli chodzi o rezultaty to jestem bardzo zadowolony odebralem inny samochod,mniej pali ma wieksza elastycznosc i turbo kopie jak wsciekle,jednym slowem warto.koszt to 700zl
  8. wymienilem pompe oleju i jak reka odjął,,jeszce nigdy tak cicho nie pracowal az milo posluchac.dzieki za podpowiedz
  9. witam jezeli szukasz zaworu n75 to mam orginalny ze swojego passata 1.8t jest w 100% sprawny,chce jedyne 50zl.moj nr 504537547
  10. Jestem posiadaczem passata 1,8 t z 1997r mam problem ze stukającymi szklankami zaworowymi wymieniłem je na nowe ponieważ stukały po odpaleniu na zimnym silniku ok 10 sekund lecz po wymianie nic się nie zmieniło jeżdżę na castrolu 10w40 czy jest na to jakaś rada? Czy ten typ tak ma? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności