Skocz do zawartości

gulgot

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gulgot

  • Urodziny 07.09.1978

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Jak jeszcze nie kupiłeś, to może warto zastanowić się nad naprawą. Miałem podobny przypadek i skleiłem wszystko epidianem.Przed klejeniem nawierciłem otworki w łaczonych elementach i wstawiłem kawałek śrubki. Działa do dzisiaj, pomimo, że kilka razy zahaczyłem o niego - chyba nawet jest mocniejszy niż oryginał.
  2. Mam podobny problem. Pisałem o tym jakiś czas temu ale bez odzewu. Sprawdziłem wszystko co się dało i jedynym niepewnym miejscem pozostaje regulator. U mnie wentylator jest sprawny ale na komutatorze i szczotkotrzymaczu była cała masa opiłków miedzianych. Bardzo prawdopodobne, że te opiłki spowodowały upływ prądu a w rezultacie przeciążenie i uszkodzenie regulatora. Jeżeli możecie zmierzyć napięcia na kostce do dajcie znać jak jest u was. Wtedy mozna będzie porównać i coś działać dalej. Na razie szukam kogoś kto miałby na wierzchu sprawny regulator na podmiankę do sprawdzenia.
  3. Mam problem z climatronikiem. Samoczynnie włączył się nawiew na maksimum. Na panelu migają napisy przez chwilę, później działa normalnie. Wszystkie regulacje działają oprócz siły nawiewu. Climatronic wskazuje błąd 4F9 ale raczej to skutek uboczny. Szukałem trochę na forum, ale z taka usterką się nie spotkałem. Zazwyczaj dmuchawa się nie włącza a u mnie dmucha non stop. Wie ktoś co mogło wysiąść?
  4. Czy ktoś wymieniał te świece w PD? Dziś sprawdziłem u siebie w silniku AJM i wszystkie są walnięte. Nigdzie nie mogę takich znaleźć. W sklepach chcą wzór lub nr katalogowy. Kilka ston wcześniej jest numer ale tamte świece mają gwint do przewodu. W AJM świece są podłączane fajkami na wcisk. Gdyby ktoś miał namiar na sklep lub numer części byłbym wdzięczny.
  5. Tomczak, może podzielisz się z nami tymi materiałami które mogą być udostępniane, lub chociaż przedstawisz z grubsza przed czym się bronić. Wykonane odcięcia jest bardzo prostą sprawą. Niekiedy takie zabezpieczenie jest o wiele bardziej skuteczne niż alarmy zakładane u speca. Kilkukrotnie widziałem alarmy zamontowane przez różnych speców. Wszystkie zamontowane były byle jak, żeby tylko jaknajszybciej skończyć i wziąć kasę. Są ogólnodostępne materiały w sieci co można odciąć bez szkody dla auta. ( +po stacyjce, zasilanie kompa, czujnik położenia wału- a właściwie jego emulacja itd.) Możliwości jest bardzo dużo, dlatego bardzo cenne są informacje o słabych punktach auta takich jak zamki czy złącze OBD. Jeżeli podzielimy się swoją wiedzą to uda się opracować zabezpieczenia na każdą ewentualność.
  6. Żeby gaśnica zadziałała, należy uderzyć ną wcześniej np. o krawężnik. Proszek zazwyczaj jest ubity i przez to z gaśnicy wylatuje tylko gaz. Po uderzeniu proszek powinien sie rozluźnić.
  7. Na pierwszy rzut oka wygląda, że kąt wtrysku nie ten.. Spróbuj zrobić logi dynamiczne to będzie coś widać. Przy okazji mogli uszkodzić pompę a teraz udają głupich. Zapytaj ich o kąt wyprzedzenia wtrysku i dawki jakie ustawili. Jeżeli nie podadzą konkretów jedź do innego warsztatu. Jeżeli dane nominalne w jakiś sposób ci pomogą to daj znać - przyślę na maila.
  8. Uważam, ze to co napisał p_a_s_e_k wyczerpuje temat. Sam przerabiałem temat uszczelki i opisywałem go kilka stron wcześniej. Niestety jest dużo ludzi którzy wolą się oszukiwać termostatem, korkiem albo stwierdzeniem, że ten typ tak ma, zamiast doprowadzić auto do porządku. Na 100% dziwne odgłosy dobiegające z okolic nagrzewnicy nie są normalne i świadczą o zapowietrzeniu układu.Przy sprawnym silniku i szczelnym układzie chłodzenia nie ma możliwości aby powietrze dostawało się do nagrzewnicy.
  9. Jeżeli diagnozę stawiał ten mechanik, który nie potrafi rozróżnić silnika PD od VP to może podjedź jeszcze gdzie indziej. Błąd czujnika temperatury i podciśnienia (w kolektorze), będzie wyskakiwał też jak coś będzie nie tak z przewodem. Od tego trzeba zacząć sprawdzanie. No chyba, że masz 100% pewność to wymieniaj.
  10. Zrób test dynamiczny (w czasie jazdy). Wrzuć logi z turbiny, przepływki itd. Dokładnie co i jak zrobić, masz opisane tutaj: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183 Mechanik, który nie wie czy silnik który masz to PD czy VP raczej niezbyt pomoże przy diagnostyce. Jak będziesz miał jakieś konkrety to wal.
  11. gulgot

    [ inne] Balący kręgosłup .

    Tutaj mam coś na plecy. Wydaje mi się jednak, że bardziej działa na kobiety http://www.joemonster.org/filmy/4677/Niemieckie-krzeslo-masazu
  12. gulgot

    brak zlacza OBD

    Jest możliwość podpięcia gdzie indziej ale z wiadomych względów nie będziemy o tym pisać. Jeśli chcesz mieć gniazdo to rozkręć tunel środkowy i w wiązce przewodów od których odchodzą te do "otwieracza" baku znajdziesz oryginalne przewody od OBD .
  13. gulgot

    KD2006

    To racja, że najlepsze rozwiązania są własne. Możesz pokombinowac z zasilaniem ECU (cienki czarny lub czarno fioletowy w puszce ECU) , lub z + po stacyjce (czarny gruby), to jest najprostsze. Jak nie boisz się kabli to możesz podziałać z czujnikiem położenia wału. Wiem, że ujawnianie szczegółów nie jest wskazane, ale tak naprawdę wszystko zależy od jakości, pomysłowości i staranności wykonania odcięcia. Najprostszy dostęp do wszystkich kabli masz pod kierownicą i w module komfortu.
  14. Szkoda tylko, że nie chcecie nic napisać o ciśnieniu w układzie. Sam odgłos czy poziom płynu nic nie mówi. Myślę, że sprawdzenie twardości węży trwa kilka sekund a stawia sprawę w zupełnie innym swietle.
  15. Za wariację tylnej wycieraczki odpowiedzialna jest elektronika w silniczku. Możesz wymienić silniczek ale wiąże się to z pewnym kosztem i niekoniecznie daje gwarancje, że usterka nie wróci. Jest to dosyć częsta usterka pojawiająca się w vw i audi ale jak dotychczas nikt nie opisał sposobu naprawy. W związku z tym, że moja wycieraczka też świruje pokombinuję coś żeby ją uzdrowić. W poniedzialek napiszę co mi się udało zrobić ze sterownikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności