Skocz do zawartości

BoGi

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2014
  1. Witam, Znalazłem przyczynę tzn. do komputera nie docierał sygnał z czujnika po sprawdzeniu ustaliłem, że przyczyną takiego stanu była złączka która znajduje się w zderzaku po lewej stronie . Po wymianie złącza wszystko wróciło do normalności. W lokalizacji trasy i złączki pomógł mi lokalizator par przewodów
  2. Dzięki za za odpowiedź, dzisiaj zabieram się do głębszej analizy i sprawdzenia jeżeli na wtyczce do BCM nie będzie "przejścia" to podejrzewam uszkodzenie przewodów przez gryzowania który też uszkodził mi wygłuszenie pod maską i osłony kabli do turbiny. Pytanko jeszcze nt. złącza TML pisałeś (jeżeli możemy przejść sobie na TY ?) iż znajduje się "w komorze silnika z lewej strony" możesz dokładniej ?
  3. Witam, Jestem nowym członkiem forum Dołączyłem do grupy bo widzę że Panowie posiadają sporą wiedzę i dostęp do materiałów a mam powiązany problem/objawy co opisywany w tym temacie. Sprawdziłem połączenie TML wymieniłem dla pewności czujnik G17 (stary i nowy mają poprawną rezystancję) temperatura wskazywana od -40 do 5.5 st C. Po zwarciu (bigielek) na wtyczce TML czyli R~0 ohm komputer pokazuje 26-28 st. C. Podejrzewam, że przyczyną jest "jakaś" dodatkowa rezystancja która powoduje taki stan rzeczy dlatego mam pytania: 1. Czy oprócz złącza TML jest jeszcze jakieś złącze po drodze do BCM ? 2. Czy czujnik G32 może powodować taki stan rzeczy i gdzie się znajduje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności