-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2014
-
BoGi zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, Znalazłem przyczynę tzn. do komputera nie docierał sygnał z czujnika po sprawdzeniu ustaliłem, że przyczyną takiego stanu była złączka która znajduje się w zderzaku po lewej stronie . Po wymianie złącza wszystko wróciło do normalności. W lokalizacji trasy i złączki pomógł mi lokalizator par przewodów
-
Dzięki za za odpowiedź, dzisiaj zabieram się do głębszej analizy i sprawdzenia jeżeli na wtyczce do BCM nie będzie "przejścia" to podejrzewam uszkodzenie przewodów przez gryzowania który też uszkodził mi wygłuszenie pod maską i osłony kabli do turbiny. Pytanko jeszcze nt. złącza TML pisałeś (jeżeli możemy przejść sobie na TY ?) iż znajduje się "w komorze silnika z lewej strony" możesz dokładniej ?
-
Witam, Jestem nowym członkiem forum Dołączyłem do grupy bo widzę że Panowie posiadają sporą wiedzę i dostęp do materiałów a mam powiązany problem/objawy co opisywany w tym temacie. Sprawdziłem połączenie TML wymieniłem dla pewności czujnik G17 (stary i nowy mają poprawną rezystancję) temperatura wskazywana od -40 do 5.5 st C. Po zwarciu (bigielek) na wtyczce TML czyli R~0 ohm komputer pokazuje 26-28 st. C. Podejrzewam, że przyczyną jest "jakaś" dodatkowa rezystancja która powoduje taki stan rzeczy dlatego mam pytania: 1. Czy oprócz złącza TML jest jeszcze jakieś złącze po drodze do BCM ? 2. Czy czujnik G32 może powodować taki stan rzeczy i gdzie się znajduje?