Skocz do zawartości

Michaelllooo

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam. W listopadzie kupiłem Passata B7 2.0 140 KM manual z 2011 roku. Auto kupiłem niejako jako uszkodzone - mianowicie pasek osprzętu wszedł pod rozrząd, rozrząd przeskoczył o 2 ząbki, dwa zawory były delikatnie uszkodzone i 4 zostały wymienione (dwa inne się mechanikowi nie podobały i zostały wymienione "na zapas"), głowica i reszta osprzętu nieuszkodzone, na wolnych obrotach sam zgasł i nie chciał więcej odpalił, z rozrządem nic poważnego się nie stało. Cały rozrząd został zrobiony od a do z. Na początku auto jeździło ok. Potem zaczęło wpadać sprzęgło - wymienione dwie pompki i problem rozwiązany. Turbo też było dwa razy wymieniane - raz padło, wymieniłem na drugie po regeneracji które też padło ale oddałem na gwarancję, naprawili i problem też został rozwiązany. Po jakimś czasie pojawiło się szarpanie na 4-6 biegu przy obrotach rzędu 1200/1300 - 1600. Przy utrzymaniu gazu szarpie przez dłuższą chwilę i przestaje. Po mocniejszym dodaniu gazu szarpanie ustaje. Przepustnica została wymieniona - nic to nie dało. Auto było podłączane pod VCDSa i wartości na wtryskach są niemal fabryczne. Sprawdzanie było na postoju. Czy wie ktoś co może być przyczyną? Rozwiązał ktoś podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności