Skocz do zawartości

Sedinix

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Panowie potrzebuję pomocy :( . Pacjent Passat B5 FL 130 KM AWX Jakiś rok temu czyściłem dolot i EGR i niedawno pojawił mi się komunikat "EMISSION WORKSHOP" Pomyślałem że coś z EGR więc kupiłem inny uzywany i podmieniłem po tym zabiegu auto straciło moc i pojawiały się błędy: -MAF sensor short to plus -Turbo pressure negative value Gdzieś wyczytałem że może egr przepuszcza więc postanowiłem założyć stary ale rura za EGRem była wklejona na silikon (wygrzebałem pozostałości i poskręcałem wszystko tak jak powinno być i... Błąd turbo już się nie pojawia Kupiłem inny sensor MAF i go podmieniłem Auto nie pokazuje żadnych błędów a dalej nie ma mocy (jak by turbo nie dmuchało) Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnień (poskracałem sparciałe końcówki) powietrze nigdzie nie ucieka. Po przyłożeniu palca na wężykach podciśnienie jest ale słabiutkie. Gruszka od turbo się rusza i jak podepnę wężyk na pracującym silniku to coś tam podnosi. Proszę o rady co mogę jeszcze zrobić a w poście dołączam filmi z jazdy testowej z VCDSem. 3 bieg i gaz w podłodze można poznać po przekroczeniu 4 tys obrotów. Lepiej oglądać bez dzwięku :/ Film z vcdsa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności