Skocz do zawartości

chriso

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016
  1. poprawić wentylację w garażu, przy obecnych temp nie działa klima, która osusza wnętrze
  2. a masz automatyczną aktualizację apek na telefonie? AA jest kapryśne i przed instalacją nowej wersji sprawdzam czy pojawiły się pozytywne komentarze dla najnowszej i mojego telefonu sprawdź inny tel i/lub spróbuj zainstalować starszą wersje
  3. coraz częściej przez różne fora przewija się problem jarających się czujników ciśnienia DPF, co może się nawet skończyć pożarem może u Ciebie coś się zaczyna? np. https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis/videos/1322138815378995 https://octavia.team/temat/2944-spalony-czujnik-cisnienia-dpf-20-tdi/
  4. między kołami a skrzynią są jeszcze półosie /przeguby
  5. chriso

    Wymiana akumulatora

    Po niemiecku, ale wszystko pokazane po wymianie przejedź się kawałek, pokręć kierownicą do skrajnych położeń, szyby podobnie i wykasuj błędy
  6. A co jeśli właśnie przy jeździe pod górkę latem (temp powietrza na zewnątrz 34 st) temp oleju rośnie do 120, temp płynu na wskaźniku do 100, ale już po ujechaniu 200 km od startu, kiedy silnik już dawno rozgrzany? Jak rozumiem ta nieszczęsna przesłona pracuje tylko przy rozgrzewaniu silnika?
  7. mi się udało wcisnąć jeśli mowa o wersji 1910_V16 to z katalogu sds zostawilem tylko PL +meta_info.db i ztcp z katalogu 00\cfg\mapcfg\ wywalilem foldery SEAT i SKODA mogę potwierdzić, ale już jutro
  8. chriso

    dpf dopalanie

    następnym razem żeby się upewnić wyłącz klimę i na chwilę dodaj lekko gazu, obroty powinny spaść do standardowych
  9. ten od bezpieczników? trzeba wcisnąć dwie zapadki, pokazane np tu schowek bezpieczniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności