Skocz do zawartości

Grzegorz 45

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Dokładnie tak, wczoraj przerabialem temat. W moim przypadku ukrecila się jedna z tych srubek silniczka i zostala w środku, przy wkręcaniu imbusa z tyłu tloczka ,tloczek nie reagował .Zdecydowalem ze biore zacisk na stol aby było wygodniej Ostatecznie zdjalem zawleczke od imbusa z tyłu tłoczka i wkrcilem go az wpadł do srodka dopiero wtedy tłoczek dwoma łyżkami wcisnąłem do środka i zlozylem w odwrotnej kolejności.
  2. To zostało sprawdzone i ciągłość jest, nie ma za to ciągłości na kostce F pin 6 a wtyczką, więc zrobilem na próbę tzw bypass czyli puściłem osobny przewód z kostki F pinu 6 bezpośrednio na wtyczke czujnika biegu wstecznego i swiatlo cofania działa ?
  3. Chciałbym sprostować po wyczyszczeniu kostki w słupku i sprwdzeniu kostki B na 100% jest ciągłość obwodu z prawym światlem cofania na pinie 1 natomiast światła cofania nadal brak. Jutro raz jeszcze przyjrze się przewodowi czujnika wstecznego idącemu do kostki F pin 6. Jesli chodzi o śniedź tez sprawdzę przyczynę , zwlaszcza kolanko przewodu spryskiwacza ktore jest w bliskim sąsiedztwie kostki.
  4. Zdjąłem tylny prawy słupek i rozpiąlem kostkę myślem ze znalezem przyczynę zdjęcie, https://ibb.co/yYDv41N https://ibb.co/84Spy6S https://ibb.co/cJ7k7VX Po wyczyszczeniu pojawiła sie ciagłość obwodu z Bordnetz kostka B pin 1 światła cofania nadal mie ma.
  5. Dziękuję bardzo, wlasnie o to mi chodziło, jutro będę szukał dalej. edit. Miałby kolega ewentualnie jakieś sugestie gdzie szukać? Dodam ze problem pojawil sie po zdjęciu tunelu środkowego, wypinałem moduł ręcznego podczas naprawy hamulca awaryjnego. Konsola wyswietla komunikat: Right reverse rear light defective.
  6. Wiem że temat był kilkanascie razy poruszany ale nie znalazlem w żadnym odpowiedzi , więc bardzo proszę bardziej doświadczonych kolegów o pomoc w rozwiązaniu problemu. Bezpiecznik oczywiście sprawdzony, Napiecie w skrzynce bezpieczników jest, czujnik swiatla cofania wykrecony ze skrzyni, sprawdzony po wciśnięciu bolca dziala jak należy po wciśnięciu jest ciągłość . Przewód z wtyczki czujnika czarno/zielony ma ciągłość obwodu z bezpiecznikiem w skrzynce. Po zmostkowaniu przewodu kostki czujnika czarno/zielonego z niebiesko/czarnym światło wsteczne nie świeci. Po włączeniu zapłonu napięcie 12v nie występuje na wtyczce, a co ciekawe jest napięcie 4v ,gdy końcówką miernika dotykam do masy akumulatora wtedy pojawia się napiecie 12 v . Tutaj moje pytanie gdzie idzie dalej ten przewód z czujnika niebiesko czarny, gdzie dalej szukac , czy w podszybiu jest jakas kostka, ewentualnie gdzie dalej idzie ta wiązka? z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności