Skocz do zawartości

NTH

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nikt nie odpowiedział, ale sam znalazłem rozwiązanie. Otóż prawdopodobnie najlepsze zamienniki to te: https://allegro.pl/oferta/czarny-uchwyt-raczka-drzwi-4-szt-do-vw-passat-b5-10166755833 Bo to chyba nie są zamienniki, ale oryginały ze zmazanym logo VW (możliwe, że na chiński rynek)- gumowane, pasują idealnie i wyglądają identycznie jak oryginały w najmniejszych szczegółach, mają niewypełnione kratki z oznaczeniem daty produkcji, a tam gdzie logo VW jest kwadrat. Pasują idealnie do B5, nie wiem skąd te głupie komentarze, że potrzebne jakieś przeróbki...
  2. Więc mam zamontowane oryginały i różnica między zamiennikami jest ogromna, a mechanik mówił, że będzie jeszcze większa jak się ułożą. Wrażenia w aucie są prawdopodobnie jak wtedy, gdy auto było nowe, nie ma wibracji, jest cicho, o wiele, wiele lepiej niż na zamiennikach, na których były wyraźnie wibracje i dużo większy hałas, teraz jest super. Przypominam, że to są poduszki nie do tego silnika, ale np. do mocniejszego diesla- 110 KM, tak więc prawdopodobnie tak jest, że dobry efekt daje zamontowanie poduszek do mocniejszego silnika (przy uwzględnieniu diesel/benzyna), nie wiem jak by było, gdyby zamontować od słabszego do mocniejszego. Generalnie, tak jak na forum pisano- TYLKO AVON (cokolwiek to jest, oprócz hrabstwa w Wielkiej Brytanii), nigdy nie wstawiajcie zamienników, nawet niby dobrych marek. Szkoda tylko, że żeby zapewnić przyzwoity efekt trzeba wydać tyle pieniędzy (jeżeli w ogóle uda wam się kupić dobre oryginały), nie powinno tak być, że zamienniki dobrych firm są takie słabe, to nie jest w porządku, że taki syf oferują niby dobre firmy.
  3. Wiadomo, w B5 schodzi guma z rączek wewnątrz. Oryginał od strony kierowcy z przełącznikami szyb można kupić i chyba to zrobię, nie wiem czy dostępne są rączki pasażera i tylne w oryginalne. Jakie zamienniki polecacie tego, które pasują i dobrze wyglądają do tego?
  4. W moim B5 też poduszki były wylane (bez lub mało oleju), dlatego mechanik zaproponował wymianę. Założył jakieś noname z intercarsa i wibracje są większe niż przed wymianą. Jakiejś strasznej tragedii nie ma, ale na jałowym są wibracje i silnik głośniej pracuje oraz mocno wibruje jak się na niego patrzy, przy dodawaniu gazu wibracje ustają. Zdenerwowało mnie to, że po naprawie jest gorzej niż przed i z tego co się dowiedziałem- tylko oryginały mają sens jeśli chodzi o poduszki silnika. Sensowną używkę ciężko dostać, więc zdecydowałem się na nowe z ASO. Do AHU były oryginalnie 8D0 199 382 M - prawa z gumową nakładką i 8D0 199 379 J- lewa, potem zamienili na 8D0 199 382 AP - prawa i AD0 199 379 AQ- lewa. "Pierwotne" poduszki są dawno niedostępne, a te nowe numery też są wycofane (w zeszłym roku), jeszcze jednak gdzieś tam można kupić AD0 199 382 AQ-, ale co z tego, jak 8D0 199 382 AP jest niedostępna nigdzie w Polsce. Dlatego zdecydowałem się na zakup oryginałów (AVON) 8D0 199 382 AR - prawa z gumą i 8D0 199 379 AR. Wiem, że to są też do 1.9 TDI, z tym, że do wersji 110 KM, a niektóre dane wskazują je nawet jako zamienni do 90 KM. Kosztowały 1000 zł razem. Miejmy nadzieję, że wibracje znikną po ich zastosowaniu. Mam też pytanie, czy podkładkę z numerem "13" mam zastosować przy tych poduszkach i tym silniku czy nie? Zgodnie z opisem chyba nie, bo są wymienione silniki, ale AHU nie ma, natomiast może ona jest potrzebna do tych poduszek? Jakieś jeszcze ogólne rady dla mechanika przy wymianie tych poduszek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności