Skocz do zawartości

savvage

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Czujnik ciśnienia jaki mam na mysli oraz zamontowany w aucie ma taki numer 038906051 i z tego co czytam to wychodzi ze to czujnik doladowania. Zamieszczam fotke. Jaki przewód sprawdzić w ecu. Nie za bardzo zrozumialem co masz na mysli.
  2. Witam Poszukuje odpowiedzi co dręczy moje passeratti. Otóż ukazuje mi się taki błąd w vcds Typ podwozia: 3B - VW Passat B5 (1997 > 2005) Skanowanie: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77 Przebieg: 335850km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 038 906 018 FQ Komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 2601 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 05311 VCID: 6AD06A44167FE81157-4B18 Znaleziono 1 błąd: 17958 - Ciśnienie doładowania P1550 - 35-10 - różnica w regulacji - Sporadyczny Kody gotowości: B/D Dla przypomnienia pacjent to passeratti 1.9 tdi ahu 90KM I tak: problem pojawia się powyżej 3,5k obrotów. wtedy charakterystycznie czuć taki dołek i już wiem że ten błąd jest. Dolot jest szczelny, wymieniłem ostatnio rure turbo miała dziurę. Podmieniłem n75 na inny n75, bez zmian, podmieniłem n18 na inny bez zmian, wszystkie wężyki podciśnienia wymienione. Mam czujnik doładowania turbiny w takiej czarnej rurze, ale nie miałem na co podmienić. Zrobiłem logi grup 004 008 010 i 011 i zamieszczam poniżej. Logi przeprowadzałem na 3 biegu od około 1500 rpm aż do zaistnienia problemu czyli ponad 3500 rpm. http://vaglogi.pl/log-004_010_008_99uZ69.html http://vaglogi.pl/log-004_010_011_b475c.html http://vaglogi.pl/log-008_011_93c0q2.html Proszę o porady. Dziękuje za odzew.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności