Skocz do zawartości

Spawaczos

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B2 1.9 115KM
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam serdecznie. Przyszedł niestety czas na wymianę zużytych podzespołów mojego paseratti 2000r. ATJ. 3z 4 pompowtrysków wg mojego mechanika komputera ostro nie trzymają parametrów 2.99, 1.53, 0.38, 1.72. Z tąd moje pytanie czy nie lepiej wymienić już na bardziej wydajne? Jeśli tak to jakie? To samo pytanie dotyczy turbo. Ponieważ stwierdził że "za mocno" Dmucha bo siada geometria i pokazuje błąd "regulatora ciśnienia". Ciśnienie doładowania to 1.845 czegoś tam przy dość wysokich obrotach ponad 4 tyś. Zdiagnozował jeszcze jeden nie pokojący parametr: " Kąt wyprzedzenia" Ale czego to nie wiem, powinien mieścić się w widełkach od 1 do 3 u mnie jest 4.2. Osobiście od kiedy auto mam nigdy nie było grzebane nic, nie kręcone, żadne power boxy itp. Auto ma 340k przebiegu, przy -15 odpala nie "od strzała" Ale też nie trzeba zmieniać akumulatora. Czy jest sens takich zabiegów przy okazji wymiany? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności