Skocz do zawartości

Mateuszg07

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam, mam problem z moim passatem, dużo pali, jest mułowaty. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne oraz nastawy podstawowe. Mam nadzieję że zrobiłem to dobrze, ponieważ było to mój pierwszy raz. Tutaj sa nastawy podstawowe: LOG-01-004-xxx-xxx.CSVLOG-01-003-xxx-xxx.CSVLOG-01-000-xxx-xxx.CSVLOG-01-011-xxx-xxx.CSV Tutaj logi statyczne: LOG-01-001-003-004s.CSVLOG-01-018-023-001s.CSV Tutaj logi dynamiczne: LOG-01-003-004-010n.CSVLOG-01-001-008-011n.CSV Tutaj pierwszy log dynamiczny i przy około 3500 obrotów odcieło mi moc, tak zdarzyło się mi pierwszy raz: LOG-01-003-004-010.CSV Tutaj log grupy 1 i 23 na postoju lecz z dodawaniem stopniowo gazu, wtryski bardzo się rozjeżadzaja: LOG-01-001-023-xxdrtx.CSV Przy nastawach podstawowych podczas sprawdzania układu recylkulacji spalin auto zaczeło się trzaść a raz nawet zgasło. Logi dynamiczne robione na 3 biegu. Posiadam jednomasowe sprzęgło Valeo, nowy rozrzad, olej z filtrami 5tysięcy przebiegu, nowy czujnik temperatury silnika Hella ponieważ stary oryginalny szwankował. Przebieg auta 320tys km. Wg VCDS oryginalny. Auto nie kopci, pali na dotyk na zimnym czy ciepłym. Pozdrawiam Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności