Skocz do zawartości

youras88

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chłopaki czy wiecie może jaki jest prawidłowy numer oe według którego mógłbym znaleźć zamiennik osłony dolnej silnika ?
  2. @yocker, sprawdzałem dwa razy i wracało poprawnie, oraz od razu po zgaszeniu silnika również wracało do swojego miejsca, jeżeli jest tak jak mówią przedmówcy że po większej ilości załączania się lusterko rozreguluje się to po prostu ustawię na pozycję 0 i nie będzie działać lub całkowicie wyłączę tą opcję. Na dniach będę sprawdzać kodowanie asystenta pieszych, zobaczę czy będę mógł bo wcześniej wyczytałem że jest to zależne od oprogramowania kamerki, dam znać co i jak :)
  3. @twinsen, powiem Ci że z tej całej euforii jaką wczoraj miałem nie zwróciłem uwagi czy po zgaszeniu i odpaleniu silnika jest załączony LA. Wiem że to działa powyżej 60 km/h a po mieście staram się jeździć przepisowo, to od razu zapytam jak ustawić aby nie załączało się za każdym razem ?:)
  4. Chciałem zapytać o ciśnienie jakie ładuje turbina, na wyświetlaczu radia pokazuje mi że nawet 2, 2,05 bara, ale chyba to nie jest możliwe? Seryjne auta mają od 0,5 do 1,5 bara, czy coś przekłamuje czy to jest łączone z ciśnieniem atmosferycznym i razem się sumuje ?:D
  5. Wczoraj 2,5 godziny i udało mi się wspólnie z kolegą ogarnąć: Ryglowanie zamków, Zamykanie i otwieranie szyb z pilota Lusterko prawe obniża się przy włączeniu biegu wstecznego i wisienka na torcie- LA, które działa i było sprawdzone na drodze :)
  6. Dziękuję za wskazówkę, Pogoda się poprawi to póde sprawdzić jeszcze raz
  7. niestety to nie działa po sprawdzałem a za chiny nie mogę połączyć sie z modułem 46 a w module 9 nie widzę opcji do włączania domykania szyb z pilota.
  8. Jak wejść w tą opcję ja mam passata b8 wersji hichline, radio media discovery mib 2 i nie widzę tej opcji, vcdesem nie mogę wyłączyć tego ryglowania.
  9. Macie pomysł jak ustawić aby można było otwierać i zamykać szyby z pilota ? Patrzyłem według poradników na YT, to w module 46 w ogóle nie mogłem się połączyć vdsem a zaś w module 9 nie mogłem znaleźć nić odpowiadającego za opuszczanie i zamykanie szyb z pilota. Również internety piszą aby wyłączyć automatyczne ryglowanie zamków też trzeba wejść w moduł 46 komfortu w który nie mogę wejść oraz w module 9 centralnej elektryce z którą połączyłem się nie mogłem znaleźć żadnej opcji odnośnie ryglowania zamków. Patrzyłem na dwóch kablach na jednym oryginalnym i na drugim chińczyku żadnych z nich nie mogłem sobie poradzić z tymi funkcjami, natomiast udało mi się wyłączyć pikanie pasów oraz ustawić test zegarów przy włączaniu silnika.
  10. Auto kupione i póki co cieszę się jazda a szczególnie polubiłem wypady w nocy. To jest niesamowity przeskok w porównaniu do zwykłej lampy na h7. Na wiosnę planuje wymianę olejów i filtrów i za jakiś czas klocki z tyłu. Nie umiem wejść w tryby pojazdu Eco sport itd. Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Passata
  11. Dzień dobry Wszystkim Jestem tu nowy i pierwszy raz zaczynam przygodę z niemiecką marką a dokładnie z VW Passat, przez wiele lat jeździłem japońską marką a dokładnie Hondą Civic ix generacji oraz wcześniej poprzednimi generacjami. Wczoraj oglądałem Passata B8 1.8 tsi skrzynia manualna weresja highline z 2015 roku z przebiegiem 116 tyś km..,kolor czarny.Auto zostało wycenione na 72 tyś pln. Po wstępnych oględzinach, tj jak badanie powłoki lakierniczej ( auto na całej powierzchni oryginał), następnie badanie auta pod kątem błędów w sterownikach ( wyskoczył błąd jedynie kluczyka - słaba bateria), silnik ( sprawdziłem bagnet jaki kolor miał olej po przejechaniu od wymiany 11 tyś oraz otworzyłem korek od wlewu oleju i było ładnie i czysto żadnych nagarów, od dołu rownież silnik, skrzynia inne elementy suche,brak zapoceń i wycieków) następnie jazda próbna oraz badanie auta na stacji kontroli pojazdów. Wszedłem w kanał auto od spodu jak nowe łączniki, połączenie gumowe, klocki,tarcze, ogólnie zawieszenie pracowało bez zastrzeżeń. I teraz zacznę od tego że jak wszedłem jechało mi się super, jest czym jechać w porównaniu do mojej hondy 1.8 142 km. Ale w moich oczach było przerażenie, zagubienie jak zderzyłem się z tymi wszystkimi rzeczami jakie oferuje Passat, cała technologia i gadżety tego auta mnie przerosły. Boje się że ta elektronika może za chwilę mi się psuć i będzie totalna klapa. Tak samo zawieszenie ,czy 100 tyś km. to jest dużo na Passata, pojeżdżę jeszcze tym autem przez 2 lata w spokoju ? W hondzie mam aktualnie 100 tyś km od nowości i wymieniłem jedynie tarcze i klocki w zawieszeniu, reszta oryginał i tak sobie tłumaczę że w takim aucie dla mnie premium chyba to nie jest dużo ? Auto jest krajowe po jednym właścicielu. Powiem Wam, że po powrocie do domu, moja małżonka była w szoku czemu nie jestem zadowolony, czemu się nie ciesze przecież mówi ' nie miałeś do czego się doczepić",ale na mnie chyba wywarło duży wpływ cała technologia która mnie przytłoczyła no i wiadomo auto też kosztuję pieniądze, i to nie małe. Dajcie mi znać proszę, czy warto brać ten samochód, czy sobie odpuścić, dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności