Skocz do zawartości

sqmir

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odświeżam temat. W moim 4M, 190PS - przód jest za nisko - oczywiście fabryka, ale przy 14cm to sporo krawężników zaliczam przy parkowaniu. Poza tym dziurawe drogi, lubię czasem zjechać w polna drogę, etc. Pomysł - wymiana amorów+sprężyn od Alltracka - ale czy to wystarczy? Jak a Alltrack podnieśli o te 35mm ? Jak szukam po sklepach z częściami to nie ma różnicy czy 4M czy alltrack...czyżby różnica w wysokości zawieszenia wynikała nie z dłużych sprężyn/amorów? Ktoś coś poczynił w b8 w kwesti lift up przodu?
  2. Heh..i moim się zainteresowała. Dokładnie ten krótszy. Ale złączka za 3pln temat załatwiła. Niemniej jednak nerwów było bo nim się zorientowałem co jest przyczyna to ju z napsioczyłem na VW:) I ciekawostka - mrugała kontrolka świec, auto nie mogło się rozpędzić >100km ale dodatkowo informacja z na desce że radar nie działa - po połączeniu wężyka, na złączkę, wszystko ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności