Skocz do zawartości

Nazar

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2013
  1. Witam wszystkich. Wiem, że temat jest znany, ale moja sytuacja jest akurat wyjątkowa. Jesienią próbójać odpalić mojego passata nie usłyszałem dźwieku rozrusznika, natomiast usłyszałem tylko cykliczne cykania przekażnika i brak reakcji rozrusznika oraz migającą spiralkę. VCD's pokazał błąd "brak obrotów rozrusznika". Po 20 minutach męczenia kluczyka auto odpaliło. Sytuacja się powtórzyła jeszcze raz i do grudnia miałem spokój. W grudniu przyszły deszcze i mrozy i passat przestał odpalać prawie wogóle. Czasami może odpalić. Elektryk sprawdził rozrusznik, powiedział, że na " Krótko" on kręci. Natomiast dziwne, że przekażnik cyka cały czas i przychodzi na niego napięcie impulsowe 9-12 v. Elektryk stwierdził, że zalało sterownik silnika(był wymieniany w czerwcu) i trzeba go wysyłać reklamacyjnie do serwisu. W serwisie powiedzieli, że po rozebraniu sterownika problemu nie znaleźli, ale na wszelki wypadek wymienią sterownik. Przyszedł nowy sterownik, podłączyłem i o cud, auto pali. Ale po postoju w nocy o temperaturze -15 sytuacja się powtórzyła. Dalej wyczyściłem (jak mogłem na podwórku przy -11) masę na rozruszniku i auto znowu pali. Natomiast po postoju na parkingu w nocy znów nie pali. Elektryk mówi, że już nie wie co może być i żebym jechał do dobrego serwisu. Najbliższa wizyta, którą udało się załatwić, będzie dopiero w s styczniu, a auto jest potrzebne na codzień. Pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności