Skocz do zawartości

punciaks

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam to mój pierwszy wpis więc chciałbym wszystkich przywitać. Kilka miesięcy temu kupiłem Passata b5 1.9tdi ahh. Potrzebowałem taniego auta bo moje daily wylądowało na dłuższy czas u mechanika - padło na Passata, a że całkiem go polubiłem został jako drugi samochód w domu, wiec postanowiłem go "ogarnąć". Ponieważ jest tam pompa 11 docelowo planuję dać wtryski 205 bez wgrywanie programu, ale narazie to wolno jeździ, dużo pali i dużo dymi. Auto w chwili zakupu miało teoretycznie 430kkm, rozerwany zaworek N75 i całkowicie niedziałające turbo. Zaworek N75 kupiłem i turbo zaczęło coś pompować, ale bardzo często wchodzi w tryb awaryjny, który rozwiązuje ponowny rozruch. Za autem zawsze jest kupa czarnego dyu... Postanowiłem posprawdzać inne podciśnienia i okazało się, że w N18 dolne wyjście jest luźne....zaślepiłem je śrubką, ale nie widzę poprawy. Dolot nie wygląda na dziurawy, po odpięciu przepływki auto jest wyraźnie słabsze. Jedyny błąd jaki łapie to 00575 17-10 Czy podpowiecie co sprawdzić w następnej kolejności? Poniżej wstawiam logi i z góry dziękuję za wskazówki http://vaglogi.pl/log-000_xjV20.html http://vaglogi.pl/log-001_004_2X0vc4.html http://vaglogi.pl/log-001_VV1vhr.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9wBb0.html http://vaglogi.pl/log-003_011_xE84E.html http://vaglogi.pl/log-003_JhPC3.html http://vaglogi.pl/log-004_2VN4W.html http://vaglogi.pl/log-008_0t5C8E.html http://vaglogi.pl/log-010_7ZX2l.html http://vaglogi.pl/log-011_010_Z0TM4.html http://vaglogi.pl/log-011_0U3cC.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności