Skocz do zawartości

Alex_7

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam, ja szukam jakie są potrzebne do silnika BKP bo znalazłem tu watek na forum o BMR
  2. Witam, Mam zamiar wymienić świece żarowe bo zapaliła mi się kontrolka silnika na desce ( nie sprężynki ) i po sprawdzeniu VCDS pokazuje taki błąd Znaleziono 1 błąd: 001652 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P0674 - 006 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona jak czytałem w poprzednich postach że zaleca się wymianę wszystkich świec na raz, problem w tym ze nie wiem jakie były tam zamontowane ( nie mam narzędzi ani garażu dostępnego obecnie ) a chciałem kupić najlepiej takie jakie były montowane na pierwszy montaż wyczytałem googlujac ze były to świecę NGK tylko nie wiem jakie powinny być do silnika BKP wedle konfiguratorów na motostacja.pl czy autodoc powinny być to NGK CZ301 N10579803 albo NGK CZ304 N10579805 D-Power 55 no właśnie nie wiem dokładnie które , tu na forum w inny poście znalazłem info ze do silnika BMR powinny być NGK CZ304 a przeszukując ofertę na autodoc znalazłem ze NGK CZ304 występuje w 2 wersjach w zasadzie po opisie nie można się dowiedzieć poza ceną jaka jest jeszcze różnica oto linki 9864 NGK D-Power świeca żarowa 7,0V 7,0A M8 x 1,0 — Kupić teraz! (autodoc.pl) a to druga droższa 9835 NGK świeca żarowa 7,0V 7,0A M8 x 1,0 — Kupić teraz! (autodoc.pl) chciałem zapytać o poradę czy wie może ktoś jakie świece powinienem zakupić żeby były najlepsze z wyżej wymienionych i jaka jest różnica miedzy tymi NGK CZ304 tańszymi a droższymi o 20 PLN za sztukę i czy ten błąd na pewno oznacza wymianę świec czy być może za tym kryje się coś jeszcze? 001652 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P0674 - 006 - usterka elektryczna w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100001 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 19 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 197492 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.06.05 Czas: 18:09:11 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 0.0 Nm Prędkość: 0.0 km/h 0.00 % Napięcie: 11.75 V Bity binarnie: 00110000 Temperatura: 16.0*C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności