Skocz do zawartości

sebag23

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam Od jakiegoś czasu mój Passat zostawiał plamy oleju pod silnikiem. Zdjąłem osłonę silnika i widok jak na zdjęciu. Wąż, filtr oleju i plastikowy tunel (na drugim zdjęciu lepiej widać) mają na dole kropelki. Nie mogę nigdzie w internecie znaleźć co to za wąż ani jakie ma oznaczenie. Po prawej stronie na górze ma lekkie pęknięcie. O ile się nie mylę jest on "wzmacniany" (w oplocie). Wiecie może co to za wąż (jakieś oznaczenie, albo pod jaką nazwą go szukać)? Silnik 2.0 BPY 147kw/200km wersja USA. Vin: WVWJK73C37P070395
  2. W weekend sprawdzę. Prawdopodobnie zamówię też włącznik. Gdzieś na forum wyczytałem o jakimś Vagu, że jak włącznik jest uszkodzony, to komputer z automatu włącza światła mijania po zapłonie, żeby kierowca nie został bez świateł. Czy może to ktoś potwierdzić? Wiem jak działa włącznik i jak uruchomić przeciwmgielne. Nie działają. Tryb amerykański/skandynawski jest wyłączony Wybaczcie za post pod postem, ale może komuś na przyszłość się przydać. Po wymianie włącznika wszystko działa jak trzeba. Światła zapalam sam, przeciwmgielne też działa. To co wyczytałem się sprawdza, po odłączeniu/uszkodzeniu przełącznika światła świecą na stałe po zapłonie.
  3. Może trochę zbyt ogólnikowo napisałem, ale tu nie chodzi o to, że nie wiem jak włączyć, tylko, że samo światło przeciwmgielne nie działa. Lampa świeci, bo tak jak pisałem w kodowaniu udało mi się zmienić Bajt 21/Bit 4 na Tylne światła przeciwmgłowe jako światła stop i po wciśnięciu pedału hamulca lampa się zapala, czyli działa jak trzeba. Obstawiam, że może być coś skopane w kodowaniu, dlatego podałem cały LC z elektryki. Jest jeszcze sprawa świateł mijania po zapłonie. Myślałem, że załączony jest tryb skandynawski, ale jak widać w kodzie nie jest on aktywny. Jeżeli mogę odłączyć włącznik, a światła i tak się zapalają z zapłonem, to znaczy, że gdzieś wcześniej musi być to wywołane. Gdzie tego szukać?
  4. Ja wiem jak zdemontować włącznik. Problemem jest to, że światła mijania się palą po zapłonie, a przeciwmgielne nie działają niezależnie od położenia włącznika a nawet jego podłączenia kablami. Mogę go odpiąć, a światła i tak działają w przeciwieństwie do przeciwmgielnego, które się nie załącza.
  5. Witam. Pacjent to Passat B6, 2.0 TFSI 200km rocznik 2006 wersja USA. Kupiłem go niedawno i mam dwa problemy. Chcę ręcznie zapalać światła, ale jak tylko włożę kluczyk do stacyjki i włączę zapłon to zapalają się wszystkie światła (mijania, tablicy, deski). Reakcji na włącznik brak, mogę go nawet odłączyć i nic. Nie mam możliwości żeby te światła zgasić. Tu pojawia się drugi problem. Brak światła przeciwmgielnego tylnego. Włącznik jest jakiś dokładany, bo ma światła przeciwmgielne przednie, których auto nie posiada. Przekręcam włącznik, kontrolka na nim się zapala (tylko przednich), ale światło już nie. Myślałem, że to wina żarówki, więc ją wymieniłem i dalej nie działa. W kodowaniu zmieniłem, żeby światło przeciwmgielne zapalało się jako stopu i działa normalnie. LC z Centralnej elektryki: A0041E0F00041A00470000000F000000003855415C0000 Vin: WVWJK73C37P070395
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności