Skocz do zawartości

Pabloo87

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Stoję przed zakupem interfejsu diagnostycznego, co sądzicie o tym https://m.olx.pl/d/oferta/tester-diagnostyczny-vcds-21-9-vw-audi-skoda-seat-gwarancja-CID5-IDNpLXY.html
  2. Dzięki prawdopodobnie ten sam problem u mnie wystepuje
  3. Witam. Zmagam się z problemem trzeszczącego panelu środkowego (radio,nawiewy) w dolnej jego części. Podczas jazdy na nierównościach i dołkach oraz gdy dotknę go ręką słychać trzeszczenie. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem i go rozwiązał?
  4. Witam. Ja profilaktycznie wymieniłem w octavi 2 bxe przy przebiegu 250 tys km. Mechanik stwierdził że tragedi nie było ale były lekko przetarte. Pzdr
  5. Widzę że prawdopodobnie ten typ tak ma. Nasowa mi się jednak pomysł czy można zastosować sprzęgło z kołem dwumasowym które by te szarpania wyeliminowało. Co o tym myślicie?
  6. Witam. Również posiadam identyczny problem w postaci szarpania podczas dodawania puszczania gazu. Wtryskiwacze zostały wymienione na nowe, poduszka silnika lewa również, pozostałe sprawdzone są ok. Silnik pracuje rowno bez drgań i szarpnięć. Na myśl przychodzi mi jedynie sprzęgło które myślę że przy 200 tys km już kwalifikuje się do wymiany tylko czy sprzęgło dawało by takie objawy? Podobno w tym modelu jest zwykłe sprzęgło bez kola dwumasowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności