Skocz do zawartości

aleczadzior

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie w tym rzecz, że jeżdżąc B6 wskazówka stała ciagle na 90 niezależnie od sytuacji, to samo w Audi A4 B8 z 2.0 TDI po wymianie termostatu. Teraz w B7 wskazówka spada do 80-85 stopni a temperatura jeszcze dodatnia także niewiadomo jak będzie podczas zimy. Jeszcze nie sprawdzałem jak temperatura wyglada pod komputerem ale dzisiaj sprawdzę. U mnie dpf zaczął coś świrować, trzeci dzień i trzecie wypalanie, które ustaje po około 5-10km gdzie również wiem kiedy jest moment wypalania bo auto dłużej ciągnie na biegach. Tylko wtedy gdy wylatuje na ekspresówkę, którą mam rzut beretem temperatura zaczyna swirowac I niewiadomo czy on się dopala do końca czy tez nie.
  2. Witam mam problem z temperaturą w VW Passacie B7 2.0 TDI CFGB, kiedy zrobiło się chłodniej (8-11 stopni) zauważyłem, że auto długo się zagrzewa i nie trzyma temperatury jadąc po autostradzie także po wyczytaniu na internecie porad wymieniłem termostat dsg na nowy oryginalny i auto zaczęło sie o wiele szybciej zagrzewać oraz o wiele lepiej trzymać temperaturę niż jak wcześniej lecz nadal jak jedzie się trochę szybszą prędkością i puszcza auto bez gazu potrafi wskazówka osunąć się do przedostatniej kreski przed 90 stopniami po czym znowu wrócić do 90 po dalszej normalnej jeździe. Sprawa podobnie wyglada jadąc z miasta do miasta (ok 100km/h) gdy hamuje silnikiem przed jakimś samochodem potrafi tak się stać. Również dzieje się tak gdy próbuję wypalić dpf jadąc trochę wolniej na czwartym biegu ale trzymając go na obrotach wyższych niż 2 tyś temperatura automatycznie spada maksymalnie do przedostatniej kreski przed 90 stopniami przez co prawdopodobnie nie chce się dopalić dpf bo już trzeci dzień i trzecia procedura się załącza za dnia. I tutaj pytanie winą może być główny termostat czy jest to sprawka jakiejś innej rzeczy? Dodam że klimatronik ustawiony zazwyczaj AUTO na 18-19 stopni. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności