-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Sokrates
- Urodziny 01.06.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Slupsk
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hejka. Wstawilem post ale od tygodnia nikt nie odpowiedzial wiec moze sprobuje tu. Mianowicie pacjent 1.9 tdi ATJ padlmi silnik i chcem wstawic(mam mozliwosc) wtsawienia 130 z 6 stopniowa skrzynia i pytanie czy beda jakies problemy z montazem jak i w czasie uzytkowania?
-
-
Witam. Posiadam Passata B5.B3 kombi rok 1999 1.9 TDI (ATJ- pompowtryski) Wczoraj padł ,mi silnik i musze kupic drugi i teraz moje pytania dotycza: - jak znalezc odpowiedni silnik, - czy moge wstawic silnik z innym oznaczeniem i wiekszej mocy + 6 stopniowa skrzynie biegow ( jesli to mozliwe bez wiekszych komplikacji i zmian konstrukcyjnych)
-
Witam. Moj problem polega na tzm iy uyzwajac VCDS lite pryz pomocy Interface VSCAN VAG KKL USB łaczylem sie z autem normalnie ale zakupilem nowy interface VAG-K+CAN Commander Full(RoHS) pliki instalacyjne przesłano mi w emailu i po zainstalowaniu nie moge sie połaczyc przez nowy interface Auto to WV Passat b5 1.9 tdi (przedlift) Wiedzielibyscie co moze byc przyczyna? Wybaczcie ale temat odbiegł troszeczke, a musiałem wyjechac i nie mialem dostepu do kompa wiec jak wyzej napisałem posiadam dwa Interface jeden sie łaczy drugi nie probowałem juz ponownej instalacji sterownikow ale nadal drugiego Interface nie wykrywa (standardowo blad typu brak komunikacji z interfacem) powiem ze zakupiłem kabel przez internet i sterowniki przesłano mi linkiem do pobrania probowałem na drugim laptopie zainstalowac ale tak samo jest problem z komunikacja. Chodzi mi o ten czartny kabel bo tym zielonym jest ok (ale ma tylko 4 piny)