Skocz do zawartości

cabanmat

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, czy posiada ktoś schemat przewodów podciśnieniowych z AZM ? Na chwilę obecną najbardziej interesowała by mnie przewód idący od regulatora ciśnienia paliwa do przepustnicy, oraz ten od gruszki kolektora ssącego. Pozdrawiam kolegów 😎
  2. Hej, ja kupowałem ostatnio do swojego AZM. ASO wyceniało również na 1800zł. Fabryczny był Hitachi. Zamówiłem w sklepie motoryzacyjnym Hitachi, taki sam model jak ori, 500zł Made in Japan produkcja 2020r
  3. Witam Kolegów, Od dłuższego czasu, radio w moim Passacie bardzo słabo odbiera stacje radiowe. Podłączając interfejs diagnostyczny, w Radiu siedzi błąd, którego nie da się usunąć. 00856 - Antena Radiowa 36 - 00 - Przerwa w obwodzie Kiedyś czytałem, że winowajcą jest prawdopodobnie wzmacniacz anteny, który jest w stopce anteny. Problem w tym, że autko mam w sedanie, a co za tym idzie... potrzeba bardzo dużo pracy, aby wymienić antenę Jedna rzecz, rzuciła nowe światło na sprawę Na forach wyczytałem, że mógł się zepsuć zasilacz w radiu, który zasila gniazdo antenowe w 12V, aby wzmacniacz w antenie mógł być zasilony. Moje radio, to fabryczne radio VW Gamma Passat B5 FL. Wyjąłem radio, przyłożyłem sondy multimetru do gniazda antenowego, i po włączeniu radia, na jego gnieździe antenowym pojawia się 11,50V lecz zaraz znika. Czy to prawidłowy objaw ? Przecież te 12V powinno być chyba cały czas na złączu antenowym gdy radio jest uruchomione ? Jedyne racjonalne wytłumaczenie, to że Radio nie wykrywa obciążenia na wyjściu antenowym, i przestaje puszczać 12V na gniazdo antenowe. Proszę o podpowiedź
  4. Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć lub się zdławić, na szczęście odpala bez problemu. Problem występuje zarówno na Pb i LPG. Ostatnie upały minęły i problem ustał, upały wróciły i problem razem z nimi. Co byście obstawiali ? Cewka zapłonowa ? Aktualnie na blacie 347000km Cewka zapłonowa BOSCH wymieniona 13.07.2020r przy przebiegu 294000km Przewody NGK oraz Świece NGK (świece z ASO) wymienione 08.09.2020 przy przebiegu 298000km. W sterowniku silnika nie ma się do czego przyczepić, błędów brak. Z tego co wiem, jutro mają być podobne upały A gdyby tak.. odpiąć przepływomierz i pobujać się w upał trochę po mieście ?
  5. Witam Kolegów, Jestem zmuszony wymienić sprzęgło w moim silniku 2.0 AZM. Poprzedni właściciel, wymieniając sprzęgło, wyrzucił dwumas i wsadził jednomas. Co warto zakupić, z poniższych części ?
  6. Witam Kolegów, Pacjent... Passat B5 FL z silniczkiem benzynowym 2.0 115KM AZM, zasilany LPG. Jak interpretować takie błędy ? Nie zauważyłem żeby auto więcej paliło. Z objawów jakie można było odczuć, które zaobserwowałem kilka razy, to np. - Jeszcze przed przełączeniem na LPG, zdarzyło się kilka razy, że pomimo wciśnięciu pedału gazu w podłogę, silnik nie wkręcał się na obroty.. chwilę go trzymało na danych obrotach, i nagle go puszczało i już zachowywał się normalnie. Sonda Lambda przed katalizatorem wymieniona 2 lata temu (50kkm). Przy ostatniej wizycie na warsztacie, mechanik wspominał, że odma kwalifikuje się do wymiany.
  7. Witam Kolegów Na wiosnę, chcę wyposażyć swoją B5-tkę w FL-u.. w światła do jazdy dziennej DRL. Kraki zderzaka przedniego, mam zwykłe (bez halogenów). Zastanawiam się nad.. dwoma możliwościami ? 1. - Kupić takie światła dzienne, aby zmieściły się w kratki zderzaka przedniego. Czy montował ktoś np. Amio DRL 523HP mini ? https://amio.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-drl-523hp-mini/3-4953-1530 2. - Druga opcja, to kupić kratki zderzaka przedniego "pod halogen", w miejsce halogenów zamontować okrągłe światła DRL. np. Amio DRL 510HP https://amio.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-drl-510hp/3-4953-165
  8. Witam Kolegów... Piszę ten temat, ponieważ miałem już taką samą sytuację.. trzeci raz, powiedźmy w odstępach jednomiesięcznych Więc tak, wsiadam do auta, odpalam silnik.. i widzę że nie podświetla się panel klimatronika. Oczywiście, klimatyzacja, czy nawiew, nie działają. Przyglądam się panelowi, i widzę, że nie widzi temperatury zewnętrznej. Tam gdzie powinna być wyświetlana temperatura zewnętrzna, jest po prostu "- -°C". Działanie klimatyzacji, wraca dopiero po wykonaniu autodiagnozy klimatronika (naciskamy jednocześnie przycisk obieg wewnętrzny oraz ECON i włączamy stacyjkę). Powraca podświetlenie panelu, powraca temperatura zewnętrzna na panelu, klimatyzacja i nawiew zaczynają działać. Zawsze po tym incydencie, w sterowniku silnika zapisane są 2 błędy : 08 - Klimatyzacja 01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny 19 - CAN Gateway 01320 - Sterownik Climatronic (J255) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny Panel Klimatronika, po wykonaniu auto diagnozy, wypluwa błąd 538
  9. Witam Panowie... Wczoraj byłem na myjce samoobsługowej, dzisiaj zauważyłem że nie załącza się oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. Podłączyłem VAG-a, udało mi się złapać błąd w module komfortu : 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220) 27 - 00 - Niezrozumiały sygnał Z dodatkowych obserwacji... nie działa : 1. Tak jak pisałem wyżej, nie załącza się oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. 2. Samochód nie widzi, że drzwi kierowcy są otwarte, po otwarciu nie zapala się ikonka otwartych drzwi . Przy włączonych światłach pozycyjnych i otwarciu drzwi kierowcy nie ma sygnału dźwiękowego przypominającego o włączonych światłach. 3. Po włożeniu kluczyka w zamek drzwi kierowcy, i przekręceniu w lewo lub prawo, nic się nie dzieje. 4. Po włożeniu kluczyka w zamek drzwi kierowcy, i przekręceniu w lewo z jednoczesnym wciśniętym przyciskiem na pilocie otwarcia, nie działa otwieranie / domykanie szyb. 5. Siedząc w środku, i zamknięciu auta z przycisku który jest w boczku drzwi kierowcy, wszystkie drzwi się zamykają, po czym drzwi kierowcy odskakują i pozostają otwarte. Proszę o pomoc, od czego zacząć :/
  10. Witam Kolegów, VW Passat B5 FL 2.0 115KM AZM Pb+LPG Auto pięknie odpala na zimnym, pięknie odpala na gorącym, problem pojawia się, na ciepłym silniku gdy auto trochę ostygnie. W pierwszej kolejności sprawdzałem komputerem czujnik temperatury (ten 4 pinowy), w mojej ocenie działa prawidłowo - rzetelnie pokazuję temperaturę, a odczyty temperatury pomiędzy silnikiem a zegarami nie różnią się od siebie więcej niż 5 stopni C. Odstawiłem auto do elektryka, przestało 2 dni i odparł że nie ma się do czego przyczepić. Podłączam auto prawie codziennie pod komputer i nie wypluwa praktycznie żadnych błędów Bardzo sporadycznie - błąd sondy lambda - brak aktywności, oraz... Zauważyłem że jak nie chce mi odpalić na ciepłym, i w końcu jak odpali i wrócę do domu, to po podłączeniu komputera widzę błąd czujnika obrotów G28 - sporadyczny. Najpierw myślałem, że błąd pojawia się po prostu.. jak go odpalam przez pół godziny i nie mogę odpalić, ale tchnęło mnie.. że może właśnie wtedy, jak sterownik pokazuje błąd czujnika G28, to coś z nim jest nie tak, i dlatego nie mogę uruchomić silnika na ciepłym. Panowie co radzicie ? Sprawdzałem instalację LPG, reduktor i wtryski nie przepuszczają gazu do kolektora ssącego,.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności