cabanmat
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
cabanmat obserwuje zawartość → AZM 2.0 2001r problemy z odpalaniem, paliwo?, świece?, przewody? filtr? pompka?, Wymiary przewody podciśnieniowe 2.0 AZM 115KM, antena radia,słaby zasięg,co zrobić? i oraz 4 innych
-
Dzień dobry, czy posiada ktoś schemat przewodów podciśnieniowych z AZM ? Na chwilę obecną najbardziej interesowała by mnie przewód idący od regulatora ciśnienia paliwa do przepustnicy, oraz ten od gruszki kolektora ssącego. Pozdrawiam kolegów 😎
-
Hej, ja kupowałem ostatnio do swojego AZM. ASO wyceniało również na 1800zł. Fabryczny był Hitachi. Zamówiłem w sklepie motoryzacyjnym Hitachi, taki sam model jak ori, 500zł Made in Japan produkcja 2020r
-
antena radia,słaby zasięg,co zrobić?
cabanmat odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam Kolegów, Od dłuższego czasu, radio w moim Passacie bardzo słabo odbiera stacje radiowe. Podłączając interfejs diagnostyczny, w Radiu siedzi błąd, którego nie da się usunąć. 00856 - Antena Radiowa 36 - 00 - Przerwa w obwodzie Kiedyś czytałem, że winowajcą jest prawdopodobnie wzmacniacz anteny, który jest w stopce anteny. Problem w tym, że autko mam w sedanie, a co za tym idzie... potrzeba bardzo dużo pracy, aby wymienić antenę Jedna rzecz, rzuciła nowe światło na sprawę Na forach wyczytałem, że mógł się zepsuć zasilacz w radiu, który zasila gniazdo antenowe w 12V, aby wzmacniacz w antenie mógł być zasilony. Moje radio, to fabryczne radio VW Gamma Passat B5 FL. Wyjąłem radio, przyłożyłem sondy multimetru do gniazda antenowego, i po włączeniu radia, na jego gnieździe antenowym pojawia się 11,50V lecz zaraz znika. Czy to prawidłowy objaw ? Przecież te 12V powinno być chyba cały czas na złączu antenowym gdy radio jest uruchomione ? Jedyne racjonalne wytłumaczenie, to że Radio nie wykrywa obciążenia na wyjściu antenowym, i przestaje puszczać 12V na gniazdo antenowe. Proszę o podpowiedź -
Witam, Mam problem z autkiem VW Passat B5 FL 2.0 AZM 115KM Pb+LPG. Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie itd. Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć lub się zdławić, na szczęście odpala bez problemu. Problem występuje zarówno na Pb i LPG. Ostatnie upały minęły i problem ustał, upały wróciły i problem razem z nimi. Co byście obstawiali ? Cewka zapłonowa ? Aktualnie na blacie 347000km Cewka zapłonowa BOSCH wymieniona 13.07.2020r przy przebiegu 294000km Przewody NGK oraz Świece NGK (świece z ASO) wymienione 08.09.2020 przy przebiegu 298000km. W sterowniku silnika nie ma się do czego przyczepić, błędów brak. Z tego co wiem, jutro mają być podobne upały A gdyby tak.. odpiąć przepływomierz i pobujać się w upał trochę po mieście ?
-
Witam Kolegów, Jestem zmuszony wymienić sprzęgło w moim silniku 2.0 AZM. Poprzedni właściciel, wymieniając sprzęgło, wyrzucił dwumas i wsadził jednomas. Co warto zakupić, z poniższych części ?
-
Witam Kolegów, Pacjent... Passat B5 FL z silniczkiem benzynowym 2.0 115KM AZM, zasilany LPG. Jak interpretować takie błędy ? Nie zauważyłem żeby auto więcej paliło. Z objawów jakie można było odczuć, które zaobserwowałem kilka razy, to np. - Jeszcze przed przełączeniem na LPG, zdarzyło się kilka razy, że pomimo wciśnięciu pedału gazu w podłogę, silnik nie wkręcał się na obroty.. chwilę go trzymało na danych obrotach, i nagle go puszczało i już zachowywał się normalnie. Sonda Lambda przed katalizatorem wymieniona 2 lata temu (50kkm). Przy ostatniej wizycie na warsztacie, mechanik wspominał, że odma kwalifikuje się do wymiany.
-
Montaż świateł do jazdy dziennej w B5 - mały manual.
cabanmat odpowiedział Charakterek → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Kolegów Na wiosnę, chcę wyposażyć swoją B5-tkę w FL-u.. w światła do jazdy dziennej DRL. Kraki zderzaka przedniego, mam zwykłe (bez halogenów). Zastanawiam się nad.. dwoma możliwościami ? 1. - Kupić takie światła dzienne, aby zmieściły się w kratki zderzaka przedniego. Czy montował ktoś np. Amio DRL 523HP mini ? https://amio.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-drl-523hp-mini/3-4953-1530 2. - Druga opcja, to kupić kratki zderzaka przedniego "pod halogen", w miejsce halogenów zamontować okrągłe światła DRL. np. Amio DRL 510HP https://amio.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-drl-510hp/3-4953-165 -
Witam Kolegów... Piszę ten temat, ponieważ miałem już taką samą sytuację.. trzeci raz, powiedźmy w odstępach jednomiesięcznych Więc tak, wsiadam do auta, odpalam silnik.. i widzę że nie podświetla się panel klimatronika. Oczywiście, klimatyzacja, czy nawiew, nie działają. Przyglądam się panelowi, i widzę, że nie widzi temperatury zewnętrznej. Tam gdzie powinna być wyświetlana temperatura zewnętrzna, jest po prostu "- -°C". Działanie klimatyzacji, wraca dopiero po wykonaniu autodiagnozy klimatronika (naciskamy jednocześnie przycisk obieg wewnętrzny oraz ECON i włączamy stacyjkę). Powraca podświetlenie panelu, powraca temperatura zewnętrzna na panelu, klimatyzacja i nawiew zaczynają działać. Zawsze po tym incydencie, w sterowniku silnika zapisane są 2 błędy : 08 - Klimatyzacja 01336 - Grupowa magistrala danych układu komfortu 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny 19 - CAN Gateway 01320 - Sterownik Climatronic (J255) 49-10 - Brak komunikacji - Sporadyczny Panel Klimatronika, po wykonaniu auto diagnozy, wypluwa błąd 538
-
Witam Panowie... Wczoraj byłem na myjce samoobsługowej, dzisiaj zauważyłem że nie załącza się oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. Podłączyłem VAG-a, udało mi się złapać błąd w module komfortu : 00928 - Jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy (F220) 27 - 00 - Niezrozumiały sygnał Z dodatkowych obserwacji... nie działa : 1. Tak jak pisałem wyżej, nie załącza się oświetlenie wnętrza po otwarciu drzwi kierowcy. 2. Samochód nie widzi, że drzwi kierowcy są otwarte, po otwarciu nie zapala się ikonka otwartych drzwi . Przy włączonych światłach pozycyjnych i otwarciu drzwi kierowcy nie ma sygnału dźwiękowego przypominającego o włączonych światłach. 3. Po włożeniu kluczyka w zamek drzwi kierowcy, i przekręceniu w lewo lub prawo, nic się nie dzieje. 4. Po włożeniu kluczyka w zamek drzwi kierowcy, i przekręceniu w lewo z jednoczesnym wciśniętym przyciskiem na pilocie otwarcia, nie działa otwieranie / domykanie szyb. 5. Siedząc w środku, i zamknięciu auta z przycisku który jest w boczku drzwi kierowcy, wszystkie drzwi się zamykają, po czym drzwi kierowcy odskakują i pozostają otwarte. Proszę o pomoc, od czego zacząć :/
-
Witam Kolegów, VW Passat B5 FL 2.0 115KM AZM Pb+LPG Auto pięknie odpala na zimnym, pięknie odpala na gorącym, problem pojawia się, na ciepłym silniku gdy auto trochę ostygnie. W pierwszej kolejności sprawdzałem komputerem czujnik temperatury (ten 4 pinowy), w mojej ocenie działa prawidłowo - rzetelnie pokazuję temperaturę, a odczyty temperatury pomiędzy silnikiem a zegarami nie różnią się od siebie więcej niż 5 stopni C. Odstawiłem auto do elektryka, przestało 2 dni i odparł że nie ma się do czego przyczepić. Podłączam auto prawie codziennie pod komputer i nie wypluwa praktycznie żadnych błędów Bardzo sporadycznie - błąd sondy lambda - brak aktywności, oraz... Zauważyłem że jak nie chce mi odpalić na ciepłym, i w końcu jak odpali i wrócę do domu, to po podłączeniu komputera widzę błąd czujnika obrotów G28 - sporadyczny. Najpierw myślałem, że błąd pojawia się po prostu.. jak go odpalam przez pół godziny i nie mogę odpalić, ale tchnęło mnie.. że może właśnie wtedy, jak sterownik pokazuje błąd czujnika G28, to coś z nim jest nie tak, i dlatego nie mogę uruchomić silnika na ciepłym. Panowie co radzicie ? Sprawdzałem instalację LPG, reduktor i wtryski nie przepuszczają gazu do kolektora ssącego,.