Skocz do zawartości

Mac_Abra

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1989
  1. Cześć, to ja odpowiem tutaj dla potomnych, gdyby ktoś trafił na ten wątek z podobnym problemem. W pompce z Golfa II we wtyczce są trzy piny i jest to zrobione prosto jak budowa młotka: 1- czerwony z białym paskiem: OTWIERANIE 2 - brązowy: MASA 3- czerwony z żółtym paskiem: ZAMYKANIE I w układzie w środku najprawdopodobniej są jakieś krańcówki bo gdy podłączymy minus na masę i podepniemy do dowolnego kabelka czerwonego z paskiem plusa to pompka napompuje/wypompuje ciśnienie i po ok 1-2s się wyłączy i układ pozostanie w tym stanie aż podamy plus na drugi kabelek (ale nie podawajcie na obydwa naraz!). Mam nadzieje że to się komuś przyda ;) Pozdrawiam, Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności