Skocz do zawartości

chemik1980

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Udalo mi sie rozwiazac moj problem o ktory opisalem na poprzedniej stronie, dla potomnych: Zmienilem wartosc w 0x0198 z EB na 6B i nastala tak dlugo wyczekiwana cisza i lad. Kombinowalem metoda prob i bledow, czyli nadpisywalem eeprom T4 eepromem z golfa (na golfie ABS nie swiecil) po kawalku, max. kilka linii, oczywiscie nie od poczatku, tam gdzie mamy przebieg itp., jak rowniez nie 1:1, bo wsady pomimo wszystko sa inne, tylko dedukowalem, co zmienic porownujac komorki, obserwowalem kiedy zgasnie kontrolka, jak zgasla za ktoryms razem zawezylem pole zmian i nadpisywalem poszczegolne komorki i bingo, ta droga znalazlem rozwiazanie. Troche to trwalo, ale sie oplacilo. Teraz kombinuje jak ogarnac podswietlenie samych wskazowek i wyswietlaczy, ponoc nie mozliwe w IMMO2, ale oryginalny licznik ktory byl 7D0 920 802 Q, tak wlasnie mial, a wiec... No i jeszcze chcialbym aktywowac funkcje "ile zostalo km do pustego zbiornika", Czas pokaze czy mi sie uda...
  2. Siemacie Od kilku dni borykam sie z problemem wymiany licznika w troche wiekszym passacie, czyli T4. Oryginalnie licznik byl o nr. 7DO920802R, zakupilem licznik z Golfa IV o nr.1J0920821B. Problem jest taki ze po wrzuceniu licznika z Golfa wskaznik paliwa zawyza o jakies pol zbiornika, a sam FIS wyswietla tak jakby mial kilka linijek slabszych, do tego na FIS wywala komunikat o uszkodzeniu hamulcow zaraz po przekreceniu kluczyka i zadne kodowanie nie pomaga Wyszukalem wsady do licznikow T4 z 1/2FIS, po zmianie eeprom na 7D0920823C (wszystkie dostepne wsady 7DO920822 sa uszkodzone) wskazanie paliwa zgadza sie z oryginalem, po zmianie kodowania kontrolki reaguja tak jak w oryginale (AIRBAG, olej...) poza jedna, otoz nie potrafie ogarnac ABS, auto posiada ABS, kontrolka swieci non stop, po ruszeniu z miejsca wyskakuje komunikat o uszk hamulcow, pika trzy razy, wyswietla STOP i zaczyna mrugac kontrolka z czerwonym wykrzyknikiem. Probowalem juz roznych zmian w kodowaniu CAN i licznika, ale bezskutecznie. Kombinowalem rowniez w samym eeprom, ale bez odpowiedniej wiedzy to jest jak bladzenie slepego we mgle. Z immo poradzilem sobie w taki sposob ze wygenerowalem blad kodowania kluczy i usunalem diode, bo w T4 jest osobno wiec luz, ale ten ABS. Dorzucam wsady, moze ktos bedzie mial ochote cos zmodzic. BORA.BIN T4.BIN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności