Skocz do zawartości

kamcio9163

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (ANB)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Serdecznie witam społeczność posiadaczy VW Passatów i nie tylko :) Kieruję swoje pytania z nadzieją na pomoc w rozwiązaniu problemu. Otóż pacjent to VW Passat 1.8t ANB 2000r, problemem jest zbyt wysokie spalanie, oraz kiedy na dworze jest ciepło (powyżej 22 stopni celsujsza) wyłączanie sie turbiny, tak jakby auto przechodziło w tryb awaryjny. Oczywiście cewki oraz świece sprawdzone, nie wykazują żadnych oznak uszkodzeń. Wymieniona została pierwsza sonda lambda (oryginał BOSCH) ta przed katem ponieważ wywalało od niej błąd, niestety nie przyniosło to żadnych skutkow, sonda nadal wali dziwnie duże korekcje. Zauważyłem również, że gdy turbina się wyłącza lub pracuje nie tak jak powinna (np.ciągnie od 4 tyś obrotów tak jak powinna) wywala błąd 16622 (Czujnik cisnienia doładowania, zbyt wysoki sygnał) oraz sporadycznie 16490 (nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP). Auto kupiłem nie dawno, jakieś 3 tyg temu, zdaję się, że w ECU nie było nic grzebane i siedzi seryjny soft choć przepływka pokazuje 137g/s. Oczywiście załączam tutaj logi dynamiczne 002 i 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_Crcxu.html 003 i 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_001_79p6d80.html 115 i 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_4bUoJ.html Zauważyłem dziwnie korekcje na zapłonie, tak jak mówiłem, cewki oraz świece przejrzane i sprawne, liczę na waszą pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności